Beste Tweakers,
Allereerst wil ik graag zeggen dat ik nieuw op dit forum ben en dus nog niet zo ben ingelicht over de gang van zaken hier. Op dit moment heb ik een mid-range Gaming computer op mijn kamer staan die enkel gebruikt wordt voor gamen en soms wat school
. Heb onlangs een stel onderdelen gekocht op 4Launch.nl (had hier overigens nog wat problemen mee). Hieronder mijn bestelling (processor had ik al).
Cooler Master Midi Tower Elite 431 Plus ATX, No PSU, Window (zwart)
Cooler Master Processor Koeler Hyper TX3 EVO AMD & Intel
Corsair 2x4GB, DDR3, PC12800, CL11, ValueSelect
Corsair Voeding CX 80Plus Bronze 500W
MSI Videokaart PCI-e GeForce GTX660 OC 2GB 2xDVI/HDMI/DP
MSI Z77A-G43 iZ77, SATA600 RAID, USB3.0
Intel i5-3570 3.40 gHz
Na de standaard drivers te hebben geinstalleerd op mijn computer die op de cd stonden (MSI videokaart & moederbord) en mijn hele apparaatbeheer langs te gaan door te zoeken naar nieuwe stuurprogramma's dacht ik wel dat ik alles goed deed. Nu zit ik met het volgende probleem: FIFA 13 draait niet op volle kwaliteit. De instellingen kan ik er wel opzetten maar hij negeert me
. Gaat gewoon mooi verder op de instellingen die meneertje beter vindt
.
Lang verhaal, hoop dat jullie willen helpen
Mvg, iClockwise
Allereerst wil ik graag zeggen dat ik nieuw op dit forum ben en dus nog niet zo ben ingelicht over de gang van zaken hier. Op dit moment heb ik een mid-range Gaming computer op mijn kamer staan die enkel gebruikt wordt voor gamen en soms wat school
Cooler Master Midi Tower Elite 431 Plus ATX, No PSU, Window (zwart)
Cooler Master Processor Koeler Hyper TX3 EVO AMD & Intel
Corsair 2x4GB, DDR3, PC12800, CL11, ValueSelect
Corsair Voeding CX 80Plus Bronze 500W
MSI Videokaart PCI-e GeForce GTX660 OC 2GB 2xDVI/HDMI/DP
MSI Z77A-G43 iZ77, SATA600 RAID, USB3.0
Intel i5-3570 3.40 gHz
Na de standaard drivers te hebben geinstalleerd op mijn computer die op de cd stonden (MSI videokaart & moederbord) en mijn hele apparaatbeheer langs te gaan door te zoeken naar nieuwe stuurprogramma's dacht ik wel dat ik alles goed deed. Nu zit ik met het volgende probleem: FIFA 13 draait niet op volle kwaliteit. De instellingen kan ik er wel opzetten maar hij negeert me
Lang verhaal, hoop dat jullie willen helpen
Mvg, iClockwise