Beste mensen,
Vanavond rond 18:00 begonnen.
Setup: i5-2500k
Msi Z68A-GD65 (g3) (laatste bios)
8 gb kingston 1866
gtx670
Ik begon met win7 en 3 HDD's en 1 SSD + blue-ray, alles werkte prima.
Het was mij niet gelukt om windows 8 via usb te installeren, omdat hij steeds bij het eerste 4 tegeltjes (die je te zien krijgt bij de installatie helemaal in begin) vast liep.
Zodoende trok ik is even mijn HDD's eruit en jahoor windows8 kon geinstalleerd worden.
Eenmaal windows geinstalleerd mijn schijven terug aan gekoppelt, helaas vindt hij nu nog maar 1 van de 3 schijven.
1x agilty SSD 128gb = goed
1x Samsung 500 = goed
2x Samsung F3 1TB = worden niet meer herkent in bios
Ik heb ondertussen alle verschillende sata poorten geprobeerd en mijn bios gereset door de batterij eruit te halen.
Ondertussen ook weer windows 7 geinstalleerd maar het mag allemaal niet baten.
Mijn 2x 1tb samsung schijven worden gewoon nergens meer gevonden in mijn bios en dus ook niet in windows.
Wat kan ik nog doen?
Dank alvast
Vanavond rond 18:00 begonnen.
Setup: i5-2500k
Msi Z68A-GD65 (g3) (laatste bios)
8 gb kingston 1866
gtx670
Ik begon met win7 en 3 HDD's en 1 SSD + blue-ray, alles werkte prima.
Het was mij niet gelukt om windows 8 via usb te installeren, omdat hij steeds bij het eerste 4 tegeltjes (die je te zien krijgt bij de installatie helemaal in begin) vast liep.
Zodoende trok ik is even mijn HDD's eruit en jahoor windows8 kon geinstalleerd worden.
Eenmaal windows geinstalleerd mijn schijven terug aan gekoppelt, helaas vindt hij nu nog maar 1 van de 3 schijven.
1x agilty SSD 128gb = goed
1x Samsung 500 = goed
2x Samsung F3 1TB = worden niet meer herkent in bios
Ik heb ondertussen alle verschillende sata poorten geprobeerd en mijn bios gereset door de batterij eruit te halen.
Ondertussen ook weer windows 7 geinstalleerd maar het mag allemaal niet baten.
Mijn 2x 1tb samsung schijven worden gewoon nergens meer gevonden in mijn bios en dus ook niet in windows.
Wat kan ik nog doen?
Dank alvast