Je kent de games maar ken je ook de publishers?

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarsV
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:45
Dit topic kan op slot en verwijderd worden

[ Voor 93% gewijzigd door LarsV op 17-01-2013 23:33 ]

ASUS ROG Strix B650E-F GAMING | 7800X3D | MSI RTX 5090 VENTUS 3X OC | 32GB DDR5 | 2,5 TB storage | Be quiet! Pure Base 500DX | Windows 10 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :)
Had je even toestemming aan de mods gevraagd?
Zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
:)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sorry hoor, maar dit is een waardeloze enquete en meer een verkapte reclame vraag "wie kent iceberg interactive" voor de rest niks inhoudelijks

[ Voor 11% gewijzigd door Fietsbel op 17-01-2013 20:55 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou je enquete even nakijken op de antwoordmogelijkheden. Checkboxes zijn niet handig, zo kun je ja en nee tegelijkertijd invullen. Radiobuttons zijn hier beter op z'n plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:23
Fietsbel schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:54:
Sorry hoor, maar dit is een waardeloze enquete en meer een verkapte reclame vraag "wie kent iceberg interactive" voor de rest niks inhoudelijks
Dat is elk marktonderzoek natuurlijk.
Maar het niveau mag inderdaad wel een stukje hoger... dit ziet eruit of een brugklasser het in 5 minuten in elkaar heeft gezet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:13

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kom op...
"Hoeveel publishers ken je bij naam?"

Weet ik veel, als je een lijstje had gemaakt met checkboxes had ik ze aan kunnen kruizen. Ik kan ze echt niet allemaal uit m'n hoofd gaan opratelen of zo hoor :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:09

markvt

Peppi Cola

Compizfox schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:10:
Kom op...
"Hoeveel publishers ken je bij naam?"

Weet ik veel, als je een lijstje had gemaakt met checkboxes had ik ze aan kunnen kruizen. Ik kan ze echt niet allemaal uit m'n hoofd gaan opratelen of zo hoor :P
Je hoeft ze niet in te vullen, je kan gewoon aangeven hoeveel :P

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mjah, na de enquête even op Iceberg-interactive.com gekeken, Ik kende alleen maar APB en Blades of Time.. Kan ook niet zeggen dat veel van de titels die ik zie echt goed waren..

Ook dat ze geen 'publishers' pack op Steam hebben zegt al veel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:09

markvt

Peppi Cola

Ze publishen games die in de indie bundles te krijgen zijn voor een prikkie, hoe wil je dan naamsbekendheid krijgen.

Bijvoorbeeld Revenge of the Titans is wel een bekend spel maar die staat zelfstandig op steam.

Tijd dat ze zelf tussen steam en de indie developers gaan zitten dan, vraag me ook af wat de meerwaarde van II is?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Geen idee, en buiten die paar titels die 'Ok' zijn zit er een hoop meuk tussen. Ik weet wel dat Indie games geen grote budgetten heeft maar titels als Blades of Time en APB heb ik me wel even mee vermaakt.

Ook is de website ruk, als in: (Ja ik heb andere websites bekeken die gaan wel normaal snel).
-Traag
-Reageert niet
-Plaatjes kliken vergroot ze niet.

Ten tweede waarom staat APB Reloaded (Keycode only) nog voor 15 euro op de website terwijl deze gratis op Steam is... Voel 'jij' je ff genaaid als je daar 15 euro voor betaald en die key alsnog op Steam in moet vullen... waar deze gratis is..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:13

Compizfox

Bait for wenchmarks

markvt schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:18:
[...]

Je hoeft ze niet in te vullen, je kan gewoon aangeven hoeveel :P
Waarom dan zo'n grote multi-line textbox?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-07 15:56

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

The Eagle schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:51:
Welkom op GoT :)
Had je even toestemming aan de mods gevraagd?
Zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

[...]
:)
Bovenstaand bericht neemt mij de woorden uit de mond.

De TS heeft de topicstart nu zelfs verwijderd. Dus veel meer kunnen we in dit topic ook niet doen.
Dicht.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.