Kan niet in router komen Sitecom WL-351

Pagina: 1
Acties:

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:45
Hallo Tweakers,

Ik heb tijdelijk een andere router staan, het gaat om de Sitecom 300N Gigabit router X3 WL-351.

Ik kon hier gister gewoon inkomen doormiddel van 192.168.0.1 maar ik kan er nu met geen mogenlijkheid meer in, ik krijg het venster van het wachtwoord en gebruikers naam: admin admin.

En dan krijg ik dit venster

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/9a3b42.png

Wat ik heb geprobeert:

Via de computer geprobeert.
Direct een kabel in de router en dan in de laptop.
Router gereset.

Dat haalt niks uit, ik heb wel gewoon goed internet. Maar ik moet een IP in de DMZ zetten, daarom moet ik in de router.

Wie o wie weet wat dit kan zijn?

MVG,

Jordy

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ipv een simpele reset kun je een factory reset proberen op de router (die knop >15sec ingedrukt houden)

Verder heb ik gemerkt dat Sitecom router GUIs doorgaans erg slecht overweg kunnen met IE6, en zelfs crashen als je probeert in te loggen. Mocht je toevallig een dinosaurus gebruiken met IE6, snel een andere gaan gebruiken (Firefox, Chrome, nieuwere versie van IE, alles beter dan IE 6)

Oslik blyat! Oslik!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:45
dion_b schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:28:
Ipv een simpele reset kun je een factory reset proberen op de router (die knop >15sec ingedrukt houden)

Verder heb ik gemerkt dat Sitecom router GUIs doorgaans erg slecht overweg kunnen met IE6, en zelfs crashen als je probeert in te loggen. Mocht je toevallig een dinosaurus gebruiken met IE6, snel een andere gaan gebruiken (Firefox, Chrome, nieuwere versie van IE, alles beter dan IE 6)
Bedankt voor de reply! Heb even nagevraagd aan de persoon van wie ik de router heb gekregen, er waren eerder al problemen mee, hij diende eerst ook alleen maar als een extra WIFI punt hier. Een hard reset werkt ook niet.

Heb nu een TP link router gekocht en dit werkt weer prima!

MVG