Afgelopen week heb ik de Creative Soundblaster 3D Sigma gekocht. Vervolgens drivers geïnstalleerd van de officiële website en daarna aangesloten met de externe usb geluidskaart. Echter was er geen geluid te horen, maar wanneer ik de headset via de jack plugs aansluit is er wel geluid te horen. Helaas kan je dan geen gebruik maken van de surround-, music-, modifier en ik neem aan dat het geluid zonder de drivers natuurlijk minder is.
Ik heb al naar het probleem gezocht op andere fora maar slechts 1 iemand die hetzelfde probleem heeft, jammer genoeg stond hier geen werkende oplossing voor hem.
Hebben jullie misschien enig idee waar dit aan kan liggen? De geluidskaart betreft de THX Trustudio Pro USB Adapter die standaard bij de headset geleverd wordt. Deze werkt ook niet met een andere koptelefoon maar dat kan wellicht liggen aan de compatibility denk ik..
Zou de geluidskaart dan misschien kapot zijn of is het een issue met verschillende drivers die elkaar tegenwerken?
Excuses als het in het verkeerde topic staat, leek me de beste optie.
Ik heb al naar het probleem gezocht op andere fora maar slechts 1 iemand die hetzelfde probleem heeft, jammer genoeg stond hier geen werkende oplossing voor hem.
Hebben jullie misschien enig idee waar dit aan kan liggen? De geluidskaart betreft de THX Trustudio Pro USB Adapter die standaard bij de headset geleverd wordt. Deze werkt ook niet met een andere koptelefoon maar dat kan wellicht liggen aan de compatibility denk ik..
Zou de geluidskaart dan misschien kapot zijn of is het een issue met verschillende drivers die elkaar tegenwerken?
Excuses als het in het verkeerde topic staat, leek me de beste optie.