Validity Fingerprint Driver voor windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:18
Goedemiddag,
ik ben al tijdje bezig om op mijn HP 6560B de fingerprint werkend te krijgen voor windows 8 X64.
Ik heb de windows 8-thread doorgespit en allerlei sites online bezocht maar nog steeds geen oplossing gevonden.
Ook de w7 x64-driver is geen oplossing : na reboot blijft het inlogscherm knipperen en kan je geen kant op.

Heeft er iemand hiervoor een oplossing gevonden?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet010
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07-2021
Ik heb dat maar opgegeven op mijn HP Pavilion DM4. HP heeft er gewoon geen driver voor. Wel heb ik de inlog wat eenvoudiger gemaakt door een pin-code in te stellen om in te loggen ipv met het wachtwoord.

Als je nergens voor staat, val je voor alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Ik heb een oplossing gevonden voor mijn systeem. Download en installeer de HP protect tools security manager EN w8 driver voor de HP 6570b.

Kan je dit is proberen en laten weten of dit voor jou werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 16:49
Janet010 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 19:50:
Ik heb dat maar opgegeven op mijn HP Pavilion DM4. HP heeft er gewoon geen driver voor. Wel heb ik de inlog wat eenvoudiger gemaakt door een pin-code in te stellen om in te loggen ipv met het wachtwoord.
Men heeft het hier over een probook 6000 serie (mid-range zakelijk model), niet over de thuisgebruikers serie.
Ik heb op de 4730s welke ik voor mijn werk gebruik de drivers gewoon via de hp site kunnen downloaden. De software om in te loggen met je vingerafdruk (ik ben de naam even kwijt) heb ik van de downloadpagina van de elitebook 8470w gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Zoals zo vaak bij HP...gewoon de software/drivers van een nieuwer model pakken!