Beste Tweakers,
Ik heb al een tijdje zitten kijken naar dit forum. Ik wil namelijk een nieuwe desktop samenstellen, mijn PS3 is niet meer zo leuk als vroeger. Ik heb via dit forum mijn systeem samengesteld. Maar ik zou graag jullie advies willen horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er natuurlijk mee gamen, vrij zware spellen zoals Far Cry 3 en Battlefield 3. Er moet ook voor mijn studie gewerkt worden, tekstverwerken, veel internettabbladen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800,- exclusief Windows en randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik begin opnieuw dus neem niks mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen bepaalde (merk)voorkeuren of iets dergelijks
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De grootte maakt niet erg veel uit. Het geluidsniveau maakt niet erg veel uit, maar mag niet te hard zijn. Energieverbruik maakt ook niet veel uit. Ik ga niet overclocken.
Dit is mijn voorstel tot nu toe:
Ik hoor graag wat jullie er van denken
Alvast bedankt!
Groetjes,
Bernd
Ik heb al een tijdje zitten kijken naar dit forum. Ik wil namelijk een nieuwe desktop samenstellen, mijn PS3 is niet meer zo leuk als vroeger. Ik heb via dit forum mijn systeem samengesteld. Maar ik zou graag jullie advies willen horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er natuurlijk mee gamen, vrij zware spellen zoals Far Cry 3 en Battlefield 3. Er moet ook voor mijn studie gewerkt worden, tekstverwerken, veel internettabbladen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800,- exclusief Windows en randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik begin opnieuw dus neem niks mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen bepaalde (merk)voorkeuren of iets dergelijks
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De grootte maakt niet erg veel uit. Het geluidsniveau maakt niet erg veel uit, maar mag niet te hard zijn. Energieverbruik maakt ook niet veel uit. Ik ga niet overclocken.
Dit is mijn voorstel tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 201,50 | € 201,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H77-DS3H | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | € 210,48 | € 210,48 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 61,45 | € 61,45 |
| 1 | Asus Xonar DGX | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | Corsair Carbide 200R | € 51,10 | € 51,10 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 42,45 | € 42,45 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 93,99 | € 93,99 |