review mist bij product, link bij product wel correct

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Op de product pagina staat dat er geen review is:
pricewatch: Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 3TB Zwart

via google kwam ik op deze review
productreview: Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 3TB Zwart review door R-P

Ik hoop niet dat er meer review links in het zwarte gat zijn verdwenen. Of is er een andere reden dat deze review niet zichtbaar is op de product pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Vaagheid :? Ik snap er niks van, dus zet ik 'm door naar Lieve Devvers, eens kijken of daar een antwoord gegeven kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er staat helemaal niet dat er geen review is. Er staat dat er 1 review is, maar dat die niet los getoond wordt. Die review wordt niet getoond, omdat de onderbouwing minder dan 75 woorden bevat. Daardoor voldoet het niet aan de eisen voor een uitgebreide review en alleen uitgebreide reviews worden getoond op de review tab.
Voor de Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 3TB Zwart is er 1 beoordeling gegeven door een gebruiker die niet los getoond wordt.
De scores die rechts getoond worden zijn exact de scores van de review die je via google gevonden hebt.

Niets vaags aan dus :)

[ Voor 57% gewijzigd door Orion84 op 17-01-2013 16:57 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Wel zonde van deze specefieke review omdat de review min of meer op de scorekaart staat.

Nu weet ik wat dat de beoordeling niet los getoond wordt betekend.
Was het mij namelijk al aan het afvragen, maar omdat er geen link bij was had ik niet het idee dat het die review zou zijn maar iemand die op de sterretjes had geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor het melden, er zat een bug waardoor je niet beoordeelde reviews niet kon zien op het reviewtabblad . De fix gaat mee met een volgende release!

Dit topic is gesloten.