Toon posts:

Probleem Creative Geforce2 GTS 32 mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een probleem met me Geforce 2 GTS 32 mb van Creative. Mijn probleem is al is Unreal Tournament een mod daarvan Strikeforce genaamd speel schokt het!! ik heb alles al geprobeerd nieuwe drivers etc.. alles goed ingesteld maar het blijft schokken als ik het speel met Direct3d en met Opengl draait het helemaal niet het blijft schokken! ik heb een AMD k7 750 Mhz en 128 mb/ram geheugen moet genoeg zijn om het spel goed te draaien. Maar ik mijn videokaart (Geforce2 GTS 32 mb van creative) geprobeerd in zijn computer een pentuim 2 350 mhz en 190 mb/ram geheugen en daarop geinstalleerd en lipe daar perfect kon alles op hoogste revolution spelen zonder problemen. op 32 bit alles en bij mij lukt het nog niet eens op 16 bit 1024 X 860 ofzo schokt het nog en bij hem hoogste revolution en 32 bit. Ik heb ook al extra geheugen geprobeerd in mijn comp met 380 mb/ram maar helpt ook niet kan iemand me helpen wat het probleem is. Alvast bedankt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je wel de VIA 4-in-1 drivers geinstalleerd? En de nVidia detonator 3 drivers?