Drivers AMD/ATI

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-07 11:47
Hallo,

Gewoon ter info, maar klopt het dat de laatste drivers alweer van afgelopen oktober zijn?
Ik heb een ATI HD6870 maar al tijden geen update gezien.

Don't fix what aint broken, maar ik vind het een beetje lang duren voordat er nieuwe drivers uitkomen, ook gezien de 7000 serie, zou toch zeggen dat daar genoeg fixes c.q. prestatieverbeteringen voor zouden moeten zijn.

Nvidia is wat dat betreft een stuk vlotter met updates. (Al is dan natuurlijk de vraag of de frequentie ook gelijk staat aan dat ze iets goed doen of steeds hun fouten moeten rechtzetten...)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2024
Er zijn nieuwere beta drivers voor de 7000 series, maar het lijkt inderdaad een beetje langzaam te gaan met drivers de laatste tijd. Maar, de 13.1 drivers komen waarschijnlijk binnenkort vrij.

Van de Twitter van iemand die aan de drivers werkt:
Quick update, looks like the WHQL cert logs are coming back late today, so Catalyst 13.1 should be live tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je wilt weten wat de nieuwste drivers zijn van AMD/ATi, kijk eens op de site van AMD.

Voorzover ik uit je topicstart kan nalezen was dat teveel moeite. Je zou ondertussen echt moeten weten wat dat betekent - dicht :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.