Nou heb ik sinds dat ik mijn iPhone heb (1,5 maand) een heel erg zwakke wi-fi bereik mee, mijn laptop, mijn oude ex budget telefoon, andere pc, 3ds al die apparaten hebben overal thuis maximaal wi-fi bereik, en wat de ex telefoon en de laptop betreft, zelf 10 meter vanaf het huis heb ik prima wi-fi signal.
Maar niet met de 3GS, die heeft 3 streepjes als ik niet verder dan 1 meter van de router zit, en als ik verder dan 3 meter (of 2 met de muur) heb ik helemaal geen bereik, het ligt niet aan de router want op andere plekken heb ik met de genoemde apparaten ook normaal wi-fi bereik maar de iPhone vindt dan helemaal niks (zelfs als de oude telefoon of de laptop met gemak 5 of meer netwerken vindt).
Heeft iemand hier tips of oplossingen voor, ik word er helemaal gek van.
Maar niet met de 3GS, die heeft 3 streepjes als ik niet verder dan 1 meter van de router zit, en als ik verder dan 3 meter (of 2 met de muur) heb ik helemaal geen bereik, het ligt niet aan de router want op andere plekken heb ik met de genoemde apparaten ook normaal wi-fi bereik maar de iPhone vindt dan helemaal niks (zelfs als de oude telefoon of de laptop met gemak 5 of meer netwerken vindt).
Heeft iemand hier tips of oplossingen voor, ik word er helemaal gek van.