Beste Tweakers.
Nu mijn oude pc is overleden moet ik toch echt op zoek naar een nieuwe pc!
(Mijn oude pc heeft het redelijk lang volgehouden! Q6600, 8800GT en 2 GB ddr2 geheugen
)
Toch zit ik met wat vragen qua componenten ik zou het heel erg waarderen als jullie mij advies kunnen geven over wat beter kan in mijn samenstelling.
Wat mag het systeem kosten en wat wil je doen met je systeem?
Ik wil er voornamelijk de nieuwste games op kunnen spelen voor een aantal jaar, ook wil ik graag dat mijn PC goed upgradebaar is.
Mijn budget is rond de 800 euro.
Componenten en randapparatuur die ik heb en meeneem :
Ik heb alleen maar de kast nodig, ik heb zelf al twee schermen ( ProLite e2208HDS en een Sony 17'' ) ook heb ik geen toetsenbord/muis nodig ( heb Logitech G15 & Microsoft intelli 1.1 ) Wat ik ook meeneem is mijn harde schijf ( 1 TB Hitachi )
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb niet echt een bepaalde voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De pc zal qua geluidsniveau niet teveel geluid moeten maken, ook zou ik graag mijn cpu overclockbaar willen hebben.
Nu mijn oude pc is overleden moet ik toch echt op zoek naar een nieuwe pc!
Toch zit ik met wat vragen qua componenten ik zou het heel erg waarderen als jullie mij advies kunnen geven over wat beter kan in mijn samenstelling.
Wat mag het systeem kosten en wat wil je doen met je systeem?
Ik wil er voornamelijk de nieuwste games op kunnen spelen voor een aantal jaar, ook wil ik graag dat mijn PC goed upgradebaar is.
Mijn budget is rond de 800 euro.
Componenten en randapparatuur die ik heb en meeneem :
Ik heb alleen maar de kast nodig, ik heb zelf al twee schermen ( ProLite e2208HDS en een Sony 17'' ) ook heb ik geen toetsenbord/muis nodig ( heb Logitech G15 & Microsoft intelli 1.1 ) Wat ik ook meeneem is mijn harde schijf ( 1 TB Hitachi )
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb niet echt een bepaalde voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De pc zal qua geluidsniveau niet teveel geluid moeten maken, ook zou ik graag mijn cpu overclockbaar willen hebben.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 201,50 | € 201,50 |
1 | ASRock B75 Pro3 | € 62,45 | € 62,45 |
1 | Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | € 210,48 | € 210,48 |
1 | Corsair Carbide 200R | € 51,- | € 51,- |
1 | Scythe Mugen 3 Rev. B | € 31,50 | € 31,50 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 42,60 | € 42,60 |
1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 13,35 | € 13,35 |
1 | XFX Pro 550W | € 52,90 | € 52,90 |
1 | OCZ Vertex 3 120GB | € 92,- | € 92,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 757,78 |
[ Voor 57% gewijzigd door Thezir op 20-01-2013 19:54 . Reden: Producten toegevoegd ]