Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497317

Topicstarter
Heey mensen,

Ik heb laatst een Acer Notebook ASV3-771G-736b1275BDCaii gekocht en zat te denken, zou ik inplaats van de HDD 5400 RPM die er nu in zit, een SSD er bij zetten(om windows op te draaien) of dat enig sinds mogelijk is.

Ik heb geen flauw idee of er die ruimte is, misschien weet iemand dit?

Link: https://www.4launch.nl/shop/get/p-18#p-4-productid-132073

Greetzz
Hellsing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even een aanvulling op deze post, ik heb er windows 7 op gezet vanwegen dat ik niet met windows 8 kan omgaan.

Ik weet het heel veel mensen zijn voor window 8, maar toch persoonlijk heb ik liever windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt de interne disk sowieso vervangen door een andere. In dit apparaat zal gewoon een standaard notebook HDD zitten, die je zonde rproblemen kunt vervangen door een SSD.
Sowieso een aanrader om het te doen, het is de beste upgrade die je je notebook kunt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik snap dat je die kunt vervangen, maar de vraag was of ik er een SSD bij kan plaatsen (van wegen de ruimte van de laptop) en op de SSD dan windows zetten (lijkt mij het slimst) en de data op de HDD.
Bedankt alvast voor de snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ok, dus niet in plaats van, maar als extra.
Schroef 't ding eens open en kijk. De site van Acer is niet alleen traag, maar daar kan ik het zo snel ook niet op vinden. En als je gaat upgraden moet hij toch open.Vaak is het zo dat ze het er wel vrij expliciet bij vermelden als je er 2 schijven in kunt stoppen.

http://www.acer.nl/ac/nl/...el-datasheet/NX.M1WEH.031
er wordt wel gesproken over een HDD en een SSD. Misschien mSATA?

[ Voor 17% gewijzigd door TERW_DAN op 17-01-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is een "wat moet ik kopen" vraag: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move PMG -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik321
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik ben ook benieuwd, heb dezelfde laptop en ben hetzelfde van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Schroef 't ding open en kijk wat erin kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik321
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09-2024
Ja goed idee, zal ik van het weekend even doen. Is het overigens ook mogelijk om op de nieuwe ssd weer windows te installeren met dezelfde OEM licentie? Dat je eerst de oude deactiveer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
iemand al de laptop opengeschroefd?

was ook benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2020
Dat moet denk ik wel lukken , Kijk maar naar deze laptop pricewatch: Acer Aspire V3-771G-53218G62Maii . Hetzelfde model....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fallusballus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:07
De v3-771g heeft 2 bays. Er zijn ook versies die zowel met ssd als met hdd worden verkocht.
Ik meen dat ik ooit dit in een youtube filmpje heb gezien en je kan dit ook terugzien in de service manual (google even service manual v3-771g). Welk type er in kan weet ik niet, ik neem aan standaard 2.5"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500687

ik zit te overwegen om deze laptop te kopen maar ik wil weten of die de gestures van windows 8 ondersteund. weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427860

Ik heb even een aantal vragen: hoeveel geheugen heeft de videokaart (GeForce GT630M) die in deze laptop zit? En werkt hij nog even goed als je er windows 7 op zet? Het zou handig zijn als iemand hierop het antwoord weet :)
Pagina: 1