Netwerk Kaart compatibel met Linux/Backtrack/Aircrack

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Hallo mede-tweakers,

Ik ben opzoek naar een USB of PCI-e netwerk kaart die compatibel is met Aircrack en Linux distro's.
Heb zelf al gezocht en ben hierop uitgekomen: http://www.aircrack-ng.org/doku.php?id=compatibility_drivers
Maar toch is het me niet gelukt om er 1 te vinden die nog in de winkel te koop is en voor een redelijke prijs( 20EUR)
Daarom hoop ik dat één van jullie een type weet welke nog te koop is en compatibel is.

---- EDIT----
Het gaat dus om een Wifi netwerk kaart

Bedankt! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door PeterPanda op 17-01-2013 10:17 ]

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Een netwerkkaart of een wireless netwerkkaart? Als je voor wireless gaat, alles met Intel chipset werkt prima onder Backtrack. De rest zou ik vermijden.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Een netwerkkaart of een wireless netwerkkaart? Als je voor wireless gaat, alles met Intel chipset werkt prima onder Backtrack. De rest zou ik vermijden.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
WhizzCat schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:16:
Als je kijkt in het lijstje van de Aircrack site zijn de meeste ondesteunde wireless netwerk kaarten met een Atheros of een Ralink chipset. En maakt intel eigenlijk wel WiFi chipsets die niet Mini-pci zijn?
In ieder geval bedankt voor de reactie

[ Voor 3% gewijzigd door PeterPanda op 17-01-2013 10:29 ]

Mijn naam is niet Peter!