Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Prijsontwikkeling

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
Ik kijk regelmatig naar de prijsontwikkeling van producten, maar de grafiek is bij hogere bedragen vrij lastig af te lezen. Is het mogelijk dat de Y-as wordt 'geknipt', zo dat de bandbreedte van de prijsontwikkeling duidelijker zichtbaar wordt? Dat zou een hoop schelen in de leesbaarheid.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Deze verplaats ik naar Lieve Devvers, daar zitten de mensen die dit soort design (en uiteindelijk ook development) beslissingen maken :)

• 418O2
Krijg ik nu ruzie met Mischa?

:P

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:44

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Wel als je z'n naam verkeerd spelt :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Potjandeurie. Hoe is het mogelijk. Alleen ga ik niet over de Pricewatch. :+ Ik geef het even door aan mijn collega

• 418O2
sjongejonge wat een bureaucratie zeg. Waar is de tijd gebleven dat je iets riep en dat Femme dat even fixte!

Pffff :P

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

418O2 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:00:
sjongejonge wat een bureaucratie zeg. Waar is de tijd gebleven dat je iets riep en dat Femme dat even fixte!

Pffff :P
Als je klachten hebt over de bureaucratie dan moet je het klachtenformulier even printen en in drievoud, ondertekend en vergezeld van een kopie van je legitimatie opsturen naar het Tweakers kantoor :)

Bij voorkeur aangetekend.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
De ontwikkeling van de prijzen kan inderdaad wel wat mooier getoond worden, we nemen je opmerking mee. ik zal eens vragen of Femme dit kan fixen ;). Bedankt voor het melden!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.