Ik kijk regelmatig naar de prijsontwikkeling van producten, maar de grafiek is bij hogere bedragen vrij lastig af te lezen. Is het mogelijk dat de Y-as wordt 'geknipt', zo dat de bandbreedte van de prijsontwikkeling duidelijker zichtbaar wordt? Dat zou een hoop schelen in de leesbaarheid.
Deze verplaats ik naar Lieve Devvers, daar zitten de mensen die dit soort design (en uiteindelijk ook development) beslissingen maken
Wel als je z'n naam verkeerd spelt418O2 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:31:
Krijg ik nu ruzie met Mischa?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Potjandeurie. Hoe is het mogelijk. Alleen ga ik niet over de Pricewatch.
Ik geef het even door aan mijn collega
sjongejonge wat een bureaucratie zeg. Waar is de tijd gebleven dat je iets riep en dat Femme dat even fixte!
Pffff
Pffff
Als je klachten hebt over de bureaucratie dan moet je het klachtenformulier even printen en in drievoud, ondertekend en vergezeld van een kopie van je legitimatie opsturen naar het Tweakers kantoor418O2 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:00:
sjongejonge wat een bureaucratie zeg. Waar is de tijd gebleven dat je iets riep en dat Femme dat even fixte!
Pffff
Bij voorkeur aangetekend.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
De ontwikkeling van de prijzen kan inderdaad wel wat mooier getoond worden, we nemen je opmerking mee. ik zal eens vragen of Femme dit kan fixen
. Bedankt voor het melden!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()