Ik heb een probleempje. Ik wil graag dat mijn muis gepolled wordt op 200 Hz. Er zijn daarvoor verschillende progjes (bijvoorbeeld ps2 rate) maar als ik 100 of 200 Hz heb ingesteld dan blijkt ie later opeens op 80 te staan. Ik krijg trouwens het idee dat ie niet eens hoger dan 40 gaat omdat dat de muis dan net zo vloeiend beweegt (en ja ik zie het verschil wel).
Op dit moment heb ik een cordless logitech muis aangesloten op ps2.
Bij mijn boomslang 2000 op ps2 lukt het echter ook niet (zit een speciaal progje bij de muis). USB heeft volgens mij een vaste polling rate dus daar valt volgens mij ook niet veel aan te veranderen.
Huisgenoten van mij hebben dit wel voor elkaar gekregen en je ziet gewoon dat de muis daar veel vloeiender over het beeld beweegt.
Zou het misschien kunnen zijn dat mijn moederbord geen hogere polling rate ondersteunt? Ik heb een Asus P2B mobo (met een PII-350 erin).
Op dit moment heb ik een cordless logitech muis aangesloten op ps2.
Bij mijn boomslang 2000 op ps2 lukt het echter ook niet (zit een speciaal progje bij de muis). USB heeft volgens mij een vaste polling rate dus daar valt volgens mij ook niet veel aan te veranderen.
Huisgenoten van mij hebben dit wel voor elkaar gekregen en je ziet gewoon dat de muis daar veel vloeiender over het beeld beweegt.
Zou het misschien kunnen zijn dat mijn moederbord geen hogere polling rate ondersteunt? Ik heb een Asus P2B mobo (met een PII-350 erin).