Vandaag kwam er iemand hier langs met de vraag:
"Kan ik mijn e-mailcontacten uit de computer ook op mijn tablet hebben?"
- "Natuurlijk, een moment."
Ik heb het volgende gedaan:
- Start Thunderbird
- Exporteer adresboek als CSV
- Ga naar GMail
- Importeer dat CSV-bestand
- Alle contacten verschijnen
- Op het tablet: Sync contacts
- Open "Contacten" App: Alle contacten zitten erin
- Open "E-Mail" App (met al geconfigureerde en werkende mail)
- Nieuwe Mail -> Klik op Contacten -> Contactenscherm verschijnt....
LEEG
Er is een groep verschenen "Geïmporteerd op 16-01-2013", maar die is leeg. In de Contacten app laat deze groep de geïmporteerde contacten gewoon zien. Het is met alles hetzelfde: de Contacten app werkt zoals verwacht, maar in de E-mail App is alles leeg.
Mijn eigen tablet importeert contacten wel gewoon, en de E-Mail App ziet die dan ook (zoals ik zou mogen verwachten).
Ik heb een Tab 1, met ICS 4.0.4 (het is een geroote stock ROM van de Engelse Tab 1), en die werkt dus gewoon goed. De niet werkende Tab is de Tab 2; die draait ICS 4.0.3, en er is geen update beschikbaar op dit moment. Hij is gisteren geïnstalleerd.
Iemand een idee?
"Kan ik mijn e-mailcontacten uit de computer ook op mijn tablet hebben?"
- "Natuurlijk, een moment."
Ik heb het volgende gedaan:
- Start Thunderbird
- Exporteer adresboek als CSV
- Ga naar GMail
- Importeer dat CSV-bestand
- Alle contacten verschijnen
- Op het tablet: Sync contacts
- Open "Contacten" App: Alle contacten zitten erin
- Open "E-Mail" App (met al geconfigureerde en werkende mail)
- Nieuwe Mail -> Klik op Contacten -> Contactenscherm verschijnt....
LEEG
Er is een groep verschenen "Geïmporteerd op 16-01-2013", maar die is leeg. In de Contacten app laat deze groep de geïmporteerde contacten gewoon zien. Het is met alles hetzelfde: de Contacten app werkt zoals verwacht, maar in de E-mail App is alles leeg.
Mijn eigen tablet importeert contacten wel gewoon, en de E-Mail App ziet die dan ook (zoals ik zou mogen verwachten).
Ik heb een Tab 1, met ICS 4.0.4 (het is een geroote stock ROM van de Engelse Tab 1), en die werkt dus gewoon goed. De niet werkende Tab is de Tab 2; die draait ICS 4.0.3, en er is geen update beschikbaar op dit moment. Hij is gisteren geïnstalleerd.
Iemand een idee?
[ Voor 14% gewijzigd door Katsunami op 16-01-2013 21:58 ]