Jallo,
Ik ben al een tijdje aan het plannen om me eens een degelijke pc aan te schaffen. Ik ben daar dan eindelijk eens aan begonnen, en ik heb een lijstje bijeengeraapt.
Aangezien dit de eerste keer is dat ik een pc samenstel, leek het me geen slecht idee om hier eens wat feedback te vragen. Het budget is zoals aangegeven, het kan eventueel nog ietsjes hoger maar niet veel.
Ik gebruik mijn computer voor allerhande dingen, soms game ik, soms doe ik aan video-editing, soms photoshop, en vaak ook gewoon rondhangen op het web of films of videootjes bekijken.
Ik wil dus graag een all-round systeem, dat op zowat elk vlak goed presteert.
Ik vind het ook redelijk belangrijk om de boel goed te future-proofen.
Ook had ik nog enkele vragen over mijn build:
Is de gekozen grafische kaart beter dan een gelijkwaardig model van NVIDIA (gtx 660 Ti, gtx 670)? Op papier leek me dit zo te zijn.
Zal de gebruikte voeding volstaan? Ik vind het redelijk moeilijk een geschikte voeding te selecteren, uiteindelijk leek het mij het beste om voor een 750 watt te gaan, kwestie van wat ruimte te laten.
Ik zou het ook leuk vinden als iemand me kon bevestigen dat ik geen lompe fouten heb gemaakt (daar ben ik bijzonder goed in) en delen heb gekozen die wel degelijk compatibel zijn.
Tot slot nog mijn build zelf (altijd handig om die erbij te zetten)
Bedankt!
Ik ben al een tijdje aan het plannen om me eens een degelijke pc aan te schaffen. Ik ben daar dan eindelijk eens aan begonnen, en ik heb een lijstje bijeengeraapt.
Aangezien dit de eerste keer is dat ik een pc samenstel, leek het me geen slecht idee om hier eens wat feedback te vragen. Het budget is zoals aangegeven, het kan eventueel nog ietsjes hoger maar niet veel.
Ik gebruik mijn computer voor allerhande dingen, soms game ik, soms doe ik aan video-editing, soms photoshop, en vaak ook gewoon rondhangen op het web of films of videootjes bekijken.
Ik wil dus graag een all-round systeem, dat op zowat elk vlak goed presteert.
Ik vind het ook redelijk belangrijk om de boel goed te future-proofen.
Ook had ik nog enkele vragen over mijn build:
Is de gekozen grafische kaart beter dan een gelijkwaardig model van NVIDIA (gtx 660 Ti, gtx 670)? Op papier leek me dit zo te zijn.
Zal de gebruikte voeding volstaan? Ik vind het redelijk moeilijk een geschikte voeding te selecteren, uiteindelijk leek het mij het beste om voor een 750 watt te gaan, kwestie van wat ruimte te laten.
Ik zou het ook leuk vinden als iemand me kon bevestigen dat ik geen lompe fouten heb gemaakt (daar ben ik bijzonder goed in) en delen heb gekozen die wel degelijk compatibel zijn.
Tot slot nog mijn build zelf (altijd handig om die erbij te zetten)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 3770K Boxed | € 292,80 | € 292,80 |
1 | Gigabyte GA-Z77X-UD3H | € 133,10 | € 133,10 |
1 | XFX Radeon HD 7970 Black Edition Double Dissipation | € 339,- | € 339,- |
1 | Western Digital Blue WD10EALX, 1TB | € 62,86 | € 62,86 |
1 | BitFenix Raider | € 78,70 | € 78,70 |
1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 38,30 | € 38,30 |
1 | LG GH24NS95 Zwart | € 18,95 | € 18,95 |
1 | OCZ ZS Series 750W | € 74,90 | € 74,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.038,61 |
Bedankt!