Met onderstaande code kan ik een fancybox oproepen en dat gaat goed.
Maar nu wil ik hem oproepen vanaf een input veld (type=text). Dit omdat er een popup met mogelijkheden te voorschijn moet komen die in dat inputveld gezet kan worden (dat stukje is wel al gelukt).
Maar als ik de onderste regel vervang door zoiets
of zoiets
dan werkt het helaas niet. Je krijgt dan de foutmelding 'The requested content cannot be loaded. Please try again later.' De fancybox komt wel naar voren maar hij kan het frame niet vinden, dat gewoon in de root staat en dat met de normale regel via a href wel gewoon werkt.
Als je de onderste regel vervangt door
Dan wordt het frame wel geladen, maar blanco. De Fancybox wordt dan helaas overgeslagen.
Dus er gaat wat goed fout.
Iemand misschien wat hulp?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <script type="text/javascript"> $(document).ready(function() { $('.fancybox').fancybox(); }); </script> <a class="fancybox fancybox.iframe" href="iframe.html">Kies kleur</a> |
Maar nu wil ik hem oproepen vanaf een input veld (type=text). Dit omdat er een popup met mogelijkheden te voorschijn moet komen die in dat inputveld gezet kan worden (dat stukje is wel al gelukt).
Maar als ik de onderste regel vervang door zoiets
code:
1
| <input type="text" class="fancybox fancybox.iframe" name="" onclick="iframe.html" id="" value="" > |
of zoiets
code:
1
| <input type="text" class="fancybox fancybox.iframe" name="" onclick="iframe.html" id="" value="" > |
dan werkt het helaas niet. Je krijgt dan de foutmelding 'The requested content cannot be loaded. Please try again later.' De fancybox komt wel naar voren maar hij kan het frame niet vinden, dat gewoon in de root staat en dat met de normale regel via a href wel gewoon werkt.
Als je de onderste regel vervangt door
code:
1
| <input type="text" class="fancybox fancybox.iframe" name="" onclick="document.location.href='iframe.html'" id="" value="" > |
Dan wordt het frame wel geladen, maar blanco. De Fancybox wordt dan helaas overgeslagen.
Dus er gaat wat goed fout.