Goedendag beste tweakers,
Sinds 3 dagen loopt mijn pc om het uur vast.
De muis reageert nog wel maar ik kan niks meer selecteren en ctr/alt/del reageert ook niet.
Alles wat op het moment bezig is stopt ook.
alles ik de pc uitzet en naar een aantal tellen wachten weer aanzet doet ie het weer maar wederom voor 1 uurtje.
Er zit kaspersky internet security/virusscan op en die vind ook niets.
Evenals advanced systemcare en via de site van microsoft niets gevonden.
Het betreft een pc die ik nu bijna 1 jaar heb.
Medion Akoya van de Aldi.
I7 2600
GTX560
8gb ram
1TB HD
64gb SSD
Via google gaven ze voor dit probleem overal hetzelfde antwoord. (firmware van de SSD updaten)
Echter betreft dat allemaal een crucial m400 en zit er in mijn pc een micron c400.(met uiteraard de laatste update)
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen want ondanks dat de pc prima presteert is het geen pretje om elk uur opnieuw op te starten.
Anders zal ik moeten hopen dat het onder de garantie valt en ben ik mijn pc een tijd kwijt.
Alvast bedankt.
Sinds 3 dagen loopt mijn pc om het uur vast.
De muis reageert nog wel maar ik kan niks meer selecteren en ctr/alt/del reageert ook niet.
Alles wat op het moment bezig is stopt ook.
alles ik de pc uitzet en naar een aantal tellen wachten weer aanzet doet ie het weer maar wederom voor 1 uurtje.
Er zit kaspersky internet security/virusscan op en die vind ook niets.
Evenals advanced systemcare en via de site van microsoft niets gevonden.
Het betreft een pc die ik nu bijna 1 jaar heb.
Medion Akoya van de Aldi.
I7 2600
GTX560
8gb ram
1TB HD
64gb SSD
Via google gaven ze voor dit probleem overal hetzelfde antwoord. (firmware van de SSD updaten)
Echter betreft dat allemaal een crucial m400 en zit er in mijn pc een micron c400.(met uiteraard de laatste update)
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen want ondanks dat de pc prima presteert is het geen pretje om elk uur opnieuw op te starten.
Anders zal ik moeten hopen dat het onder de garantie valt en ben ik mijn pc een tijd kwijt.
Alvast bedankt.