XMSNET service desk ervaring

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briansoft
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 12:29
Inmiddels 6 jaar klant bij XMS en (gelukkig) nooit te maken gehad met de klanten service. Na meer dan een maand niet eens me eigen gegevens te kunnen aanpassen krijg ik zomaar in een keer een welkomst brief met mijn gebruikers gegevens. Ik log eindelijk in om news groepen aan te zetten en wat zie ik, nieuwsgroepen waren ingeschakeld zonder mijn toestemming!! Vervolgens gebeld en kreeg te horen dat ze het gingen crediteren en mijn inlog gegevens zouden sturen per post. Krijg ik gewoon weer 2 welkomst brieven!! Weer bellen en weer 30min aan de lijn krijg ik weer te horen we gaan weer een melding maken en wordt zo spoedig mogelijk opgestuurd. Vervolgens de volgende week weer niks in de post. Weer bellen en krijg ik te horen morgen terug bellen en krijgt u per telefoon de gegevens. Weer gebeld krijg ik te horen dat ze niks via de telefoon kunnen geven en dat het per e-mail weer gaat (wat eerst gezegd werd dat het niet mogelijk was). Vragen naar een leiding gevende krijg je niks te horen en zeggen ze daarna u krijg het per mail. Dus met andere woorden je heb pech.
Daarnaast als je gaat bellen krijg je elke keer het standaard antwoord het is nu druk en uw kunt beter op een later tijdstip bellen.

Deze keer gaat het maar over de news groepen maar stel je voor dat je storing heb (zucht).