XP upgrade -> W8 = format? Volume licence

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:12

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Hallo,

wij zijn aan het uitzoeken hoeveel het kost om 45 werkplekken te upgraden van XP naar Windows 8 Pro (32bit).
Daar zijn twee vragen uit gekomen.
- Als ik van XP een upgrade uitvoer naar W8. Doet hij dan een schone installatie? (Upgrade licentie)
- Hoeveel zou het kosten als we een volume licence aanschaffen? Wat moeten we kiezen?

Als ik via de microsoft site de Licence Advisor (http://mla.microsoft.com/default.aspx) doe kom ik uit op een bedrag van €16.750.
(Microsoft® Windows Professional 8 Sngl Upgrade OPEN 1 License No Level & Microsoft® Windows Professional 8 Sngl Upgrade OPEN 1 License No Level Step Up to 8 Promo)
Terwijl een losse upgrade 45x €50 = €2250 kost. :S

Doe ik nu iets verkeerd?

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Tja... er zit natuurlijk wat prijsverschil tussen een licentie die je (geautomatiseerd) op tig werkplekken kunt uitrollen en waarbij je een aantal jaar ondersteuning hebt, of het (niet ondersteund) plek voor plek langslopen om een installatie aan de gang te schoppen met handmatige serial-invoer enzo ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Bel gewoon een willekeurige licentie reseller en leg hem deze vraag eens voor...

MS licenties kunnen behoorlijk lastig zijn en zijn vaak niet eenvoudig uit te zoeken.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B