Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 13:48
Hallo,

Ik ben recent opzoek geweest naar een goedkope smartphone. Toen ik de Sony xperia tegen kwam vond ik hem geweldig en heb de telefoon gegoogled. Toen zag ik dat de telefoon een aantal problemen heeft zoals wanneer je iemand belt die gene jou echo achtig hoort en dat het touchscreen slecht is.

Nou is mijn vraag: Zijn deze problemen al opgelost of kan het worden opgelost als je telefoon die verschijnselen vertoont.

en ja ik heb zelf al gekeken maar kon het antwoordt niet vinden.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-07 12:02

H.Boss

Hugo Boss

Het is een beginners android phone. Ik kan bevestigen uit eigen ervaring dat de geluidskwaliteit niet super is wat betreft het bellen.

Touchscreen is prima en de telefoon werkt ook erg soepel. En daarmee ook alle gebruikelijke apps. En er zit een slot in voor een SD-Kaart.

Voor de touchscreen heb je ook een speciale patch die je kan downloaden en installeren.

Verder een erg compleet toestel voor weinig geld. Mocht je wat meer willen kan je de Xperia U nemen. Wel wat duurder maar voorzien van een dualcore processor.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 13:48
Ik zoek niet echt een telefoon voor veel geld. gewoon een telefoon die soepel werkt en waar je de basis apps op kan zetten zoals whatsapp en spelletjes als angry birds ofzo. Heb op het moment een samsung star qwerty dus ben wel toe aan een nieuwe.

''Voor de touchscreen heb je ook een speciale patch die je kan downloaden en installeren.''
Moet deze patch van internet worden gedownload of zit die bij een update van de telefoon?

p.s. ik dacht dat het touchscreen probleem aan de hardware lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481566

Ik heb zelf de Sony Xperia Tipo navy blue, Bij mij werkt hij prima, touchsscreen werkt ook prima, Alleen de muziek kwaliteit is wel goed maar hij speelt niet luid af. Angry birds, Whatsapp en dergelijke draaien er verder soepel op. Zeer goeie telefoon voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 11:20
heb hem zelf ook
prima phone + goede accu tijd en lekker handzaam
filmpje, spelletje, nog geen noemswaardige issues tegengekomen
touchscreen werkt goed, heel soms nog een keer drukken maar dat is het dan wel
angry birds wordt wat priegelig op de tipo
de audio out is wel wat aan de zachte kant
gespreks kwaliteit is wat mij betreft prima, ook nog niemand horen klagen of zo....
natuurlijk geen snelheidsmonster maar daar staat dan weer een uitstekende accu tijd tegenover (dag of drie /vier bij incidenteel gebruik en een paar uur per dag mp3 luisteren)
ook fijn: extra sd tot 32 gb en verwisselbare accu en ICS

ben best een fan van cheape phones, koop over 1 of 2 jaar gewoon weer een andere, imho veel beter dan een phone van 500 euro, die zeker ook nadelen heeft en waar je dan vervolgens min of meer aan vast zit....

[ Voor 34% gewijzigd door benedictuz op 24-01-2013 18:55 ]