Oke mijn moederbord heeft dus kortsluiting gemaakt door middel van statische elektriciteit. Ik heb het even allemaal uitgezocht en weet zeker dat het dat is. Dus mijn moederbord kan wel bij het grofvuil maar voor ik een nieuwe koop vroeg ik mij af of de onderdelen. Processor,werkgeheugen,harde schijf(die kan ik misschien wel ff extern testen bedenk ik me net) nog bruikbaar zijn? Want anders hoef ik alleen maar een nieuw moederbord te kopen maar als dat niet werkt koop ik liever gelijk een betere set! Ik had een n68-s3 ucc dus dan kan ik hem beter gelijk upgraden.
Gelukkig zat me videokaart niet in de pc want die maakte geen goed contact meer ben benieuwd of dat aan de slot lag of de videokaart? Verder op de videokaart niks geks te zien en als die contact maakte werkte die goed. Pc is ong 1 jaar oud en onderdelen zijn nooit vervangen.
Gelukkig heb ik hiervan geleerd om voortaan maar zon polsbandje te dragen als ik met me pc bezig ben. Vond het er altijd zo triest uitzien maar nou weet ik wel beter
Gelukkig zat me videokaart niet in de pc want die maakte geen goed contact meer ben benieuwd of dat aan de slot lag of de videokaart? Verder op de videokaart niks geks te zien en als die contact maakte werkte die goed. Pc is ong 1 jaar oud en onderdelen zijn nooit vervangen.
Gelukkig heb ik hiervan geleerd om voortaan maar zon polsbandje te dragen als ik met me pc bezig ben. Vond het er altijd zo triest uitzien maar nou weet ik wel beter