Heb Chrome als Browser, nu wilde ik op Bol.com een geluidsfragment afspelen. Dit gaat echter niet, kan het geluid W Media Audio File opslaan maar die fragmenten zijn seconden. Er word aangegeven dat ik W Media Player voor Chrome moet installeren maar die site, waarheen ik verwezen word, geeft aan dat deze download oplossing tijdelijk is ! Dus als iemand een suggestie heeft, dan graag ! In Google was dit niet te vinden, schijnbaar niet veel vraag naar. Wel allerlei downloads maar ik wil graag eerst weten wat ik download. Is eigenlijk die Chrome zoveel veiliger als IEX 9 ? Avast adviseerd Chrome, maar met al die Plugins die Chrome aan boord heeft, bv Pepperflash ? Zelfs mijn scanner staat er in, vraag ik me af, wat moet mijn Browser daarmee ? Graag een reactie, soms krijg ik hier, geen enkele reactie !? Heb moeite genomen om dingen neer te zetten over MSE maar een reactie, nee hoor ! Het is toch niet Ons kent Ons ?
Hoe krijg ik trouwens een mail reactie van dit Topic ?
Wat ik ook niet kon vinden, hoe maak ik een nieuw Topic, alles in FAQ afgelezen, is niet snel te vinden, mij lukte het niet ! Gekeken aan wie ik het kon vragen.....niet te vinden ? Maar een mail gedaan via Contact.
Hoe krijg ik trouwens een mail reactie van dit Topic ?
Wat ik ook niet kon vinden, hoe maak ik een nieuw Topic, alles in FAQ afgelezen, is niet snel te vinden, mij lukte het niet ! Gekeken aan wie ik het kon vragen.....niet te vinden ? Maar een mail gedaan via Contact.