Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mediaplayer voor Chrome

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb Chrome als Browser, nu wilde ik op Bol.com een geluidsfragment afspelen. Dit gaat echter niet, kan het geluid W Media Audio File opslaan maar die fragmenten zijn seconden. Er word aangegeven dat ik W Media Player voor Chrome moet installeren maar die site, waarheen ik verwezen word, geeft aan dat deze download oplossing tijdelijk is ! Dus als iemand een suggestie heeft, dan graag ! In Google was dit niet te vinden, schijnbaar niet veel vraag naar. Wel allerlei downloads maar ik wil graag eerst weten wat ik download. Is eigenlijk die Chrome zoveel veiliger als IEX 9 ? Avast adviseerd Chrome, maar met al die Plugins die Chrome aan boord heeft, bv Pepperflash ? Zelfs mijn scanner staat er in, vraag ik me af, wat moet mijn Browser daarmee ? Graag een reactie, soms krijg ik hier, geen enkele reactie !? Heb moeite genomen om dingen neer te zetten over MSE maar een reactie, nee hoor ! Het is toch niet Ons kent Ons ?

Hoe krijg ik trouwens een mail reactie van dit Topic ?
Wat ik ook niet kon vinden, hoe maak ik een nieuw Topic, alles in FAQ afgelezen, is niet snel te vinden, mij lukte het niet ! Gekeken aan wie ik het kon vragen.....niet te vinden ? Maar een mail gedaan via Contact.

Verwijderd

Geef is een link. Mogelijk heb je te maken met de tijdelijke problemen van de Java Flash speler bug. Als het goed is word je opnieuw aangeboden om flash te updaten met versie 11 ofzo een dan zit je weer goed?

http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb je het niet goed gelezen. Het gaat niet om Flash player maar om W media file af te spelen met chrome. Je krijgt dan deze link http://www.interoperabili.../wmp-extension-for-chrome , maar als je zegt, downloaden dan kan het niet. Daarbij vraag ik mij af, hoe betrouwbaar is die download en site ?

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
>>>CSA

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het is mij gelukt hoor, met de instructies op die site...
Je moet het wel even goed lezen.

1) Eerst downloaden (je krijgt direct na de download een waarschuwingsbalk in Chrome, negeer deze)
2) Selecteer in Chrome Menu, Extra en dan Extensies
3) Sleep het item wmpChrome.crx wat onderaan bij de downloads staat, in het venster (chrome://extensions)
4) Bevestig dat je de extension wilt toevoegen.

you're done! tip: bij Bol.com klik wel met de rechtermuistoets op het afspeel icoontje en kies voor openen "link in new tab"

Verwijderd

Topicstarter
akimosan schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:01:
Het is mij gelukt hoor, met de instructies op die site...
Je moet het wel even goed lezen.
Ik heb het nogmaals gelezen maar lukte niet. Zonder jouw truc met slepen naar extensies in Chrome, was het niet gelukt. Zag bij Extensies, toestaan in Incognitoo ? En toestaan met url's ophalen. Weet je of dat beter kan toestaan ? Bedankt voor je vakkundige reactie :)
Wel eerst met Virustotal gecheckt of dit bestand wel veilig was. Was op 15-1-2013 al gebeurt .

Weet jij misschien, hoe ik bv mijn onderwerp zoals deze makkelijk kan vinden op deze site ?
Ook hoe kan ik van bv jouw reactie een melding krijgen via mail of als ik inlog of zo ?
Ik kan dat maar niet vinden en doe steeds Boomark, maar dat snap ik ook niet 8)7

Nogmaals mijn dank, net geluisterd via Bol.com, en het werkte. Hoefde ook niet met R muis knop te doen, kan gewoon op het fragment klikken. Vreemd dat hoewel Chrome een veelgebruikte Browser is en Bol.com populair is, dat blijkbaar niet veel mensen die geluidsfragmenten afspelen. Nu kunnen die best ook wat langer als seconden, want ze zijn toch niet te downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2013 19:16 ]

Pagina: 1