Ik ben op zoek naar: Een handzame laptop!
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
voornamelijk school werk, word, internet, beetje programmeren.
Wat mooi zou zijn: een (licht) spelletje met wat instellingen teruggeschroefd: COD etc.
Wat mag je laptop gaan kosten?
600-650 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Vanwege veel meenemen naar school, een kleine laptop. accuduur zo lang mogelijk 3 a 4 uur oid lijkt mij voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Geen Acer/ Packard Bell vanwege meerdere slechte ervaringen. ook Medion staat mij niet aan. De rest is alles welkom.
Volgens mij is wat ik zoek nauwelijks te vinden, of je gaat meteen 150 euro omhoog: pricewatch: Sony Vaio SVE14A1V1E
Met de meeste laptops uit de pricewatch zit je meteen met een geïntegreerde videokaart. 2e hands is misschien ook een optie. Nu kom ik van een macbook af, en zit er aan te denken om via v&a een air aan te schaffen, omdat mac os mij toch trekt vanwege persoonlijke voorkeur. Spellen kun je wel vergeten dan. Welke ik wel gevonden heb, wat ik zelf mooie opties vind:
pricewatch: Samsung Series 5 NP535U3C-A02NL (slecht leverbaar)
pricewatch: MSI X-Slim X370-214NL (zelfde verhaal)
pricewatch: Samsung NP535U3C-A03NL (een fusion, weet niet hoe die precies presteren.
edit:
Deze sony is misschien ook wel wat:
pricewatch: Sony Vaio VPCCA2S1E (Wit)
Alvast bedankt voor het meedenken!
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
voornamelijk school werk, word, internet, beetje programmeren.
Wat mooi zou zijn: een (licht) spelletje met wat instellingen teruggeschroefd: COD etc.
Wat mag je laptop gaan kosten?
600-650 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Vanwege veel meenemen naar school, een kleine laptop. accuduur zo lang mogelijk 3 a 4 uur oid lijkt mij voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Geen Acer/ Packard Bell vanwege meerdere slechte ervaringen. ook Medion staat mij niet aan. De rest is alles welkom.
Volgens mij is wat ik zoek nauwelijks te vinden, of je gaat meteen 150 euro omhoog: pricewatch: Sony Vaio SVE14A1V1E
Met de meeste laptops uit de pricewatch zit je meteen met een geïntegreerde videokaart. 2e hands is misschien ook een optie. Nu kom ik van een macbook af, en zit er aan te denken om via v&a een air aan te schaffen, omdat mac os mij toch trekt vanwege persoonlijke voorkeur. Spellen kun je wel vergeten dan. Welke ik wel gevonden heb, wat ik zelf mooie opties vind:
pricewatch: Samsung Series 5 NP535U3C-A02NL (slecht leverbaar)
pricewatch: MSI X-Slim X370-214NL (zelfde verhaal)
pricewatch: Samsung NP535U3C-A03NL (een fusion, weet niet hoe die precies presteren.
edit:
Deze sony is misschien ook wel wat:
pricewatch: Sony Vaio VPCCA2S1E (Wit)
Alvast bedankt voor het meedenken!
[ Voor 4% gewijzigd door Rick-Jan op 15-01-2013 23:22 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .