Sony Vegas Render Problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Hallo,

Ik heb sinds tijden Sony Vegas (PRO 12) weer es geïnstalleerd, overigens nog nooit eerder gedraaid op deze pc. Ik kwam op het idee om een Showreel te maken van alle beelden die ik ooit gemaakt hebt van eerdere projecten, na een tijd lang wezen monteren en klooien wilde ik gaan renderen. Nu komt het geouwehoer, wil ik gaan renderen zie ik het beeld al vaag doen, daarna blijft die haken op een bepaald percentage... Hij gaat ook niet verder, heb de render instellingen aangepast helpt ook niet veel. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt gewoon niet normaal. Iemand enig idee ?

essentiële PC SPECS :

AMD 6 core op 3.55 GHZ
8 GB RAM
AMD HD7770
(Windows 8)

Games en alles draai ik gewoon goed, ik kan niet begrijpen dat dit aan mijn pc ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Cpu op standaard kloksnelheden?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
Lip schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:05:
Cpu op standaard kloksnelheden?
Ik heb het geprobeerd, maar dat helpt ook niks ;( helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

En bij een memtest86 van een uur of 12 geen geheugenfouten, op standaard kloksnelheden? Staat het geheugen wel op de QVL (Quality Vendor List) van je moederbord.

[ Voor 48% gewijzigd door Lip op 16-01-2013 04:31 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
Lip schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 04:25:
En bij een memtest86 van een uur of 12 geen geheugenfouten, op standaard kloksnelheden? Staat het geheugen wel op de QVL (Quality Vendor List) van je moederbord.
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden, mijn moederbord maakt steeds vagere geluiden. Heb inmiddels een nieuwe besteld, huidige opsturen naar RMA. Kijken wat er uitkomt ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Een hoog tonig geluid? Dit kan een zo genaamde "coil whine" zijn. Dit maakt volgens mij niet heel veel uit, behalve dat het dan irritant is, heeft de stabiliteit van systeem er niets onder te lijden.

Is het hetzelfde geluid als in dit filmpje? Door spoelen naar 1:40 en het geluid goed hard zetten.

Als je het geluid herkent, heb je behalve de "coil whine", nog een ander probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
Nee het is echt anders, alsof die kortsluiting maakt ofzo... heel vaag
Ik wacht even op mn nieuwe moederbord ( pricewatch: ASRock 970 Extreme4 ) wat uitgebreider dan m'n huidige :D

Ik neem aan dat alles dan gewoon naar behoren hoort te werken, anders dan moet ik maar even research gaan doen ;)
Pagina: 1