Goede Muurbeugel voor Samsung 46 inch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-01 22:41
Goedenavond,

Ik heb als alles goed gaat volgende week een 46 inch Samsung 6710, ( die witte ).
Ik moet dus een nieuwe muurbeugel kopen. Ik wil een vaste muurbeugel, zo plat als mogelijk tegen de muur.

Ik heb altijd een Vogel gehad. Heb er ooit één voor 100 euro gekocht en een keer één van 50 euro.
Ik zie dat er veel andere goedkopere merken zijn. Zijn die echt minder dan een Vogel?
Wat raden jullie mij aan ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mijn 46" Samsung TV hangt aan een ophanging gekocht bij de Aldi. Hiervoor valt de TV met de achterkant compleet tegen de muur aan, platter kan dus niet.

Het is simpelweg een touw wat op de TV geplaatst wordt welke opgehangen wordt aan 2 pluggen op de muur.

Voor deze TV heb ik naar allerlei oplossingen gekeken maar ik weiger 100 euro uit te geven aan de beugel om de TV op te hangen. Ik dacht dat dit iets van 15 euro oid was. Het komt misschien over als een slechte oplossing maar in de praktijk werkt het perfect. De TV hangt gewoon goed stabiel en volledig vlak aan de muur. Misschien is dit iets om naar te kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 23:27
Dat touwsysteem klinkt als eenzelfde systeem als Samsung aanbiedt (link).

Ik vraag me wel af of er met die hele platte bevestigingen wel voldoende ruimte is voor kabels en eventueel ventilatie. Ik heb namelijk een buis in de muur zitten in het midden van de TV, daar is normaliter de TV ook het dikst. Vraag me af of je daar nog rekening mee moet houden.

Vogels THIN producten hangen op 15mm, Samsung ophangsystemen op minimaal 20mm, maar die Avantius (via link Badr) hangt op slechts 8mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr
Pilatus, dat heb ik nu dus ook. 100 euro voor een muurbeugel, nooit meer. Ja die aldi muurbeugel, alleen maar goeds over gehoord. Maar ik kan hem helaas niet meer vinden bij de Aldi.

@Ruudgo

Afbeeldingslocatie: http://relianttv.s3.amazonaws.com/p/alt/l/UE32ES6710_3.jpg

De hdmi ingangen zitten aan de zijkant. Qua kabels e.d. kan ie plat tegen de muur. Qua ventilatie zat ik er ook aan te denken. Bij dit model zitten de ventilatie openingen volgens mij aan de onderkant, dus naar beneden en niet richting de muur. Ik weet het niet zeker.