Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:57
Gezien de beperkte beschikbaarheid en daarbij dan nog de meldingen over de schermen ben ik op zoek naar een alternatief voor een Nexus 10.

In principe zijn dit de eisen:
- Skype incl beeldbellen
- USB stick op aan te sluiten (al dan niet met een hulpstukje)
- Moet een redelijke tijd meegaan, dus niet na een paar maanden al ver verouderd.
- Rond de 10"

Verder natuurlijk het standaard internetten en wat foto's bekijken. Dit alles met een budget van zo'n 400 euro.

Nu had ik zelf al wat gekeken en een iPad 2 en Note 10.1 komen op zich wel in de buurt maar ik heb het idee dat ze op moment van aankoop eigenlijk al te 'oud' zijn.

Ik ben dus niet direct verbonden aan Android maar daar heb ik wel zelf de meeste ervaring mee en dus heeft dat ook mijn voorkeur. Vergeet ik nog een tablet of... ?

• hardcorewezel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Natuurlijk zijn er meer tablets.
Neem bij voorbeeld een Asus Transformer.
Zonder toetsenbord is de goedkoopste rond €299.- En dan kun je later altijd nog wel een toetsenbord erbij kopen als je dat zou willen. Zit de tegra 3 chip in. Dus is redelijk snel en zal Android vloeiend draaien. In het dock zit een gewone USB aansluiting. En hij draait stock Android. Dus geen schil er overheen wat vaak de tablet/telefoon langzamer maakt. En updates van Asus zijn ook redelijk goed. En behoort naar mijn idee tot de fabrikanten die dat goed op orde heeft

De Sony Xperia Tablet S
Die is iets duurder zit rond de €380.-. Zit ook de Tegra 3 chip in. Dus ook redelijk snel. En heeft ook niet de mogelijkheid om er een toetsenbord op aan te sluiten. Hier zit wel een schil over Android heen. Maar zit niet zo diep als bijv. Sense van HTC. De updates van Sony zijn wel oke. Ze zijn vaak wat traag maar komen wel.

Maar als ik jou was zou ik gewoon even naar de pricewatch gaan hier op Tweakers en stel een maximaal bedrag in van 400 euro en je kunt gewoon even rond kijken.