Als iedereen meehelpt kan de data binnen een paar dagen weer redelijk up-to-date zijn!
Mogen Belgische winkels nu eigenlijk al toegevoegd worden?
Ik meen me een plan te herinneren van een specifiek Belgische pricewatch?
Dat zou dan ook voor Duitse bedrijven net over de grens moeten gelden...Op zaterdag 02 juni 2001 13:13 schreef poohbeer het volgende:
Mogen Belgische winkels nu eigenlijk al toegevoegd worden?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Okay; ik wil het hele scala aan Senfu waterkoelingsproducten wel up2date brengen, want daar klopt helemaal nix meer van (producten staan er in onder twee namen, met verkeerde prijzen, spelfouten, noem maar op). Als een admin even alles met Senfu in de naam weghaalt dan zet ik er de juiste gegevens in.Door produkten/prijzen toe te voegen natuurlijk!
l'art pour l'art
Da's goed.Op zaterdag 02 juni 2001 16:02 schreef art het volgende:
[..]
Okay; ik wil het hele scala aan Senfu waterkoelingsproducten wel up2date brengen, want daar klopt helemaal nix meer van (producten staan er in onder twee namen, met verkeerde prijzen, spelfouten, noem maar op). Als een admin even alles met Senfu in de naam weghaalt dan zet ik er de juiste gegevens in.
Verwijderd zijn:
- Senfu underwater Moter
- Senfu waterkoeling blok
- Senfu waterkoeling pomp
- Senfu waterkoeling radiator dual fan
- Senfu waterkoeling radiator single fan
- Senfu WM222/2 Transfer Watercooling
- Senfu WR111 Water jacket
Misschien is dit juist wel goed, dat dit eens helemaal opnieuw gebeurd, ik denk dat de juistheid van de gegevens er alleen maar op vooruit gaat.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik kan juist weer heel veel dingen opnieuw doen, bijv. IDE HDD's en geheugen opschonen.Misschien is dit juist wel goed, dat dit eens helemaal opnieuw gebeurd, ik denk dat de
juistheid van de gegevens er alleen maar op vooruit gaat.
lees ùm'n vraag hierboven effe femmeOp zaterdag 02 juni 2001 21:06 schreef Femme het volgende:
Ik kan juist weer heel veel dingen opnieuw doen, bijv. IDE HDD's en geheugen opschonen.
Pagina: 1