Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beschikbaarheid Lenovo Yoga 13

Pagina: 1
Acties:

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:22
Hallo allemaal!

Is er al wat mee bekend over de beschikbaarheid van de Lenovo Yoga 13? Er is nu alleen maar 1 uitvoering beschikbaar (grijze met i5 processor). Komen de andere uitvoeringen nog naar Nederland?

Groeten, Arthur

Verwijderd

Dat weet ik niet precies, maar kun je niet beter naar de dell xps 12 kijken? Veel beter scherm, net wat lichter, grotere ssd, meer ram en langere batterijduur voor minder geld als je de versie met 256gb ssd en 8gb ram neemt. Deze is nu, zelfs zonder kortingsbonnen die er vaak nog wel een paar tientjes vanaf halen al voor €1130 te krijgen als ik het goed zie, en met een beetje geluk bij de kortingscodes van volgende week kan dat wel 1050 worden. Die kortingscodes zijn er als het goed is de 16e of 17e weer.

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 18:41
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:02:
Dat weet ik niet precies, maar kun je niet beter naar de dell xps 12 kijken?
Ik weet het ook niet precies, maar omdat ik graag vertel wat ikzelf heb of ga kopen:
Kun je niet meter naar een werkstation kijken?
Veel meer geheugen, snellere CPU, meer opslag en ruimte voor een DVD etc....

Oranje (mandarin) schijnt ook naar EU te komen, in 11" is ie er al.
Briljant ding, laatst even op (een grijze) gewerkt; maar heb net een Samsung gekocht omdat de introductie in NL zo lang duurde ....
Ik wacht nu ook op de oranje in 13".

[ Voor 26% gewijzigd door emmerx op 19-01-2013 12:10 . Reden: oranje ]

Draadloos laden op onze Zon

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:02:
Dat weet ik niet precies, maar kun je niet beter naar de dell xps 12 kijken? Veel beter scherm, net wat lichter, grotere ssd, meer ram en langere batterijduur voor minder geld als je de versie met 256gb ssd en 8gb ram neemt. Deze is nu, zelfs zonder kortingsbonnen die er vaak nog wel een paar tientjes vanaf halen al voor €1130 te krijgen als ik het goed zie, en met een beetje geluk bij de kortingscodes van volgende week kan dat wel 1050 worden. Die kortingscodes zijn er als het goed is de 16e of 17e weer.
Die Dell zou een leuk advies zijn als die niet zo zulke problemen met de verschrikkelijke koeling zou hebben, en als het scherm niet zo een enorm lage Gamut waarde zou hebben,dus verklaar "beter" scherm eensmet uitzondering van de resolutie. Daarnaast: laat staan het erg hoge gewicht van de dell voor een 12"... Tevens is het ontwerp van de lenovo veel flexibeler dan het ontwerp van de dell.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 15:12
De Yoga 13 lijkt me een ideaal apparaat. Maar het feit dat er een USB stick WiFi ding ingebouwd zit met crappy bereik en zonder 5GHz ondersteuning weerhoudt me van een aanschaf.

Intern zijn twee mPCI-E aansluitingen te vinden. Eén gevuld met de SSD en één vrij. Lenovo heeft het moeilijk/onmogelijk gemaakt om hier een standaard wireless kaartje in te stoppen.

Bron: http://forums.lenovo.com/...3-wifi-issues/td-p/914595

while (! ( succeed = try ()));

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 18:41
hans_lenze schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:50:
De Yoga 13 lijkt me een ideaal apparaat. Maar het feit dat er een USB stick WiFi ding ingebouwd zit met crappy bereik en zonder 5GHz ondersteuning weerhoudt me van een aanschaf.

Intern zijn twee mPCI-E aansluitingen te vinden. Eén gevuld met de SSD en één vrij. Lenovo heeft het moeilijk/onmogelijk gemaakt om hier een standaard wireless kaartje in te stoppen.
Anderhalf jaar verder lijkt er eindelijk een oplossing te komen ....

warhamstr in "Lenovo Yoga 2 13 i3-4010U HD"

Draadloos laden op onze Zon

Pagina: 1