Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik weet dat ik de vraag 'welke telefoon moet ik kopen' niet mag stellen.

maar ik ga er vanuit dat ik de vraag welke telefoon vinden jullie beter wel mag stellen. Correct me if i'm wrong ;)

Het zit zo, als vervanger van mijn telefoon (Xperia Ray) die ik helaas heb gebrickt. heb ik een nieuwe telefoon nodig. Nou wil je er natuurlijk wel op vooruitgaan wanneer je een nieuwe telefoon koopt, logisch. nou heb ik zelf een beetje rondgezocht. en ik kwam uit op de Galaxy Nexus en de Acer Liquid.

Gezien het feit dat ik een arme student ben was ik wel van plan via marktplaats te kopen. In dat opzicht is de nexus nog steeds iets duurder. maar als je de nexus echt veel beter is dan de acer is dat niet onoverkomelijk.

Nu trekt mijn voorkeur de Acer, vanwege het prijskaartje. Maar ik wil er natuurlijk wel op vooruit ten opzichte van mijn Ray. en ik ben bang de processor van de Acer te kort schiet. En ik lees op internet veel dat de kwaliteit van de acer ook niet om over naar huis te schrijven is... En de processor van de Nexus is wel veeeel beter.. Dilemma..

Graag jullie mening dus.

Gr.
Maarten

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Nexus: hardware, updates van google zelf, community.

psn: jagermeistertim