2.0 speakers met (mini) versterker op PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06 21:10
Ik kon hier zo snel niks over vinden, vandaar dat ik maar een nieuw topic aanmaak. Als dit niet de bedoeling is hoor ik dit graag.

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het aansluiten van een Teufel ultima 20 (http://www.teufelaudio.nl/stereo/ultima-20-mk2-p9979.html) of vergelijkbare 2.0 set op zijn computer? Er moet namelijk een versterker tussen, ik zoek een "mini" versterker met alleen stereo output. Het liefste natuurlijk ook een beetje betaalbaar, ik heb nu deze gevonden: http://www.elektronicatek...wart-met-microfoon-ingang

Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips voor een andere versterker?

Alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zit (om bij teule te blijven) hier niks tussen: http://www.teufelaudio.nl/pc/2.0-pc-speakers.html

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
Bedankt voor je reactie! Heb nu een Logitech Z10, deze vond ik beter klinken dan de B20. De B200 vind ik niet mooi genoeg voor het geld, ik zet dan liever een paar mooie speakers neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Ik was zelf erg te spreken over de Teufel B20... Gaat het om muziek luisteren of gaming/films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
Alleen maar muziek, heb de teufel boxen bij een vriend gehoord via een versterker en die klonken echt heel erg goed voor 200 euro. Ik heb de mini versterker inmiddels besteld, die gaan we even testen met zijn ultima 20, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
hoop wel voor je dat die teufels magnetisch afgeschermd zijn, anders mol je ze naast je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een paar mooie speakers met een goede versterker zal nog allicht beter klinken dan een PC setje, of het nou van Teufel, Logitech of Creative of zelfs Harman Kardon is.

Wellicht handig om te weten: wat is je budget? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:46
haal een t-amp uit china, ben je voor 40 euro klaar. krijg je een woonkamer mee gevuld qua geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
Helaas, het is overkill voor op mijn bureau :( Dus ik laat mijm Logitech Z10 lekker staan. De versterker deed het trouwens perfect, alleen de ventilator die erin zat maakte enorm veel lawaai....

Budget is ligt rond de 200 euro.

Nogmaals bedankt voor de reacties.
Pagina: 1