JVC KD-LX3R

Pagina: 1
Acties:

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-01 19:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb hier een JVC KD-LX3R radio liggen, die ik al jaren niet meer heb gebruikt.
Afbeeldingslocatie: http://www.carrisma.co.uk/temp/20050910-1738x.jpg

Deze weer tevoorschijn gekomen bij een opruiming bij me ouders thuis. Alleen nu vraagt hij om een code, en die weet ik bij m'n leven niet meer. Ben nog op zoek geweest naar documentatie, die er wel had moeten zijn, maar tevergeefs.

Iemand bekend met deze radio, en weet hoe ik die code kan vinden of eraf krijg?

De car-audio shop hier wist het niet, en bij JVC wisten ze niks want de radio was te oud.

---RAWE CEEK!!!---

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Apart!

0000 al geprobeerd? 1234?

toettoett

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Jup, 0000, 1234, 9999, 0123, 9876, maar helaas nog niks. Kan het gelukkig wel oneindig proberen. :)

---RAWE CEEK!!!---

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Manual, mocht je hem nodig hebben: http://dl.owneriq.net/4/4...1c0-b2d9-54aa2640e68a.pdf

Staat wel in dat die code bewaard wordt en dat je hem op moet schrijven ergens. Probeer eens een oude postcode zou ik zeggen ;)

Evt kun je de boel ook openmaken, kijken of er ergens een batterijtje verstopt zit die die code intact houdt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb alle mogelijke combi's al geprobeerd, maar zonder succes. Volgens mij zit er geen batterij in, en na 10 jaar op het schap zou die anders wel leeg zijn.

Heb iets gelezen dat je een EEPROM dump kan maken en die uit zou kunnen lezen, maar dat gaat me boven de pet.

---RAWE CEEK!!!---

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Persoonlijk zou ik of gaan zoeken naar waar die code gebleven zou kunnen zijn (kentekenpapieren oude auto, nieuwe eigenaar wellicht), of het ding gewoon wegmikken en een andere kopen. Jammer maar helaas.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Hij gaat denk dan maar gewoon op het schap. Jammer, vind het een erg mooie radio, en een van de weinige zonder veel felle kleurtjes en knoppen.

---RAWE CEEK!!!---

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Je kan eens googlen op car radio code calculator?

Wise enough to play the fool

Pagina: 1