Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CSS] css van eigen pc laden

Pagina: 1
Acties:

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:22
Hoi,

ik heb een website die ik niet zo mooi vind. Nu wil ik deze graag aanpassen met een aangepaste CSS. Uiteraard heb ik geen toegang tot de server, maar zijn er ook manieren om ervoor te zorgen dat de website niet de css file van de server pakt, maar die op mijn pc staat? Ik denk namelijk dat dat wel bestaat, maar ik gebruik de verkeerde zoekwoorden :? , vast en zeker dat jullie hier wel wat op weten. :)

Bedankt

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46

Cyphax

Moderator LNX
Dat kan wel, met een extensie in je browser. Ik gebruik binnen Chrome bijvoorbeeld Stylish. Daarin definieer je je eigen CSS vervolgens.
Ook voor Firefox bestaan dit soort extensies. Ik weet niet of er een oplossing is voor IE.

Saved by the buoyancy of citrus

• BasZer
ah super! Ik had daar al even naar gekeken en eentje geprobeerd (GC, inject css, maar dat was neit wat), ik zal dit proberen! Bedankt!

• BasZer
Klopt het dat je bij stylish de code Online moet opslaan? Als dit klopt, zijn er ook alternatieven om de css lokaal te laden?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46

Cyphax

Moderator LNX
Geen idee eigenlijk, nooit op gelet. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:11
Welke browser gebruik je?

• BasZer
Ik gebruik google chrome

Verwijderd

Wat je zoekt heet 'user stylesheet'. Als je daar op zoekt, plus de naam van je browser vind je geheid de beschikbare oplossingen. Ik gebruik zelf geen Chrome, dus ik kan je zo niet zeggen welke oplossing of extensie het beste werkt, maar dat moet je neem ik aan wel lukken

• BasZer
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:10:
Wat je zoekt heet 'user stylesheet'.
bedankt!

gebruik nu userScriptCSS en het werkt tot nu na behoren!
Pagina: 1