"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
laat je broer het oplossen hehe
met een bootflop kun je toch wel wat fixen, gewoon in dos opstarten en euh...shit dos ondersteunt geen ntfs.
hmmm
met een bootflop kun je toch wel wat fixen, gewoon in dos opstarten en euh...shit dos ondersteunt geen ntfs.
hmmm
This too shall pass
Maak een paralelle installatie van Windows 2000 op een adere partitie. Op die manier kun je weer overal bij
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hmm... zou je dan in de andere partitie kunnen komen zonder juiste password???
Yep, als administrator kun je de rechten overnemen van de andere installatie.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
OK...
PS: hoe maak je een harde return in je signature???
PS: hoe maak je een harde return in je signature???
edit:
lama... RTFM he? (
ipv <BR> )
lama... RTFM he? (
ipv <BR> )
De gegevens heb ik al via rrn omweg
Ja ik zal morgen maar nen backup restoren of es opnieuw beginnen
Ja ik zal morgen maar nen backup restoren of es opnieuw beginnen
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Is jouw broer mental ofzo? Ik zou hem eens goed de waarheid zeggen? Ik vind het een zeer kinderachtige actie.
Is het een broertje of een grotere broer?
Is het een broertje of een grotere broer?
Een broertje en hij heeft zijn straf gehadOp zaterdag 02 juni 2001 16:23 schreef EquiNox het volgende:
Is jouw broer mental ofzo? Ik zou hem eens goed de waarheid zeggen? Ik vind het een zeer kinderachtige actie.
Kleiner dusIs het een broertje of een grotere broer?
En ja ik heb het gelukkig kunnen oplossen door een bacup terug te zetten van donderdag nacht.
Waarvoor back-up's nog goed zijn
Pagina: 1