Verwijderd

Topicstarter
Voor onze producten maken we filmpjes voor o.a. Youtube.
Hiervoor hebben we een nieuwe camera nodig, voorkeur digitiaal, losse mic en evt afstandbediening.

We nemen op in een vierkante ruimte met witte achtergrond, voorzien van 2 studiolampen en 1 falconeyes studiolamp met 5 lampen ineen.

Nu zoek ik een low-budget camera, het liefst 2ehands. Ik heb echt geen idee waar ik naar moet kijken. Voldoet een standaard HD filmcamera zoals deze bijvoorbeeld?
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Graag jullie advies!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02-2025

Killer

Hatseflats!

Zat!

Maar je geeft eigenlijk veel te weinig gegevens om een goed advies te geven. Hoeveel waarde hecht je aan kleurreproductie\accuraatheid, beeldscherpte, gebruiksmogelijkheden etc.? Wat wil je minimaal hebben, wat is wenselijk, etc.?

Dus ik kan met de beste wil van de wereld geen goed advies geven.

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

• Wesco
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 14:29
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:32:
Voor onze producten maken we filmpjes voor o.a. Youtube.
Hiervoor hebben we een nieuwe camera nodig, voorkeur digitiaal, losse mic en evt afstandbediening.

We nemen op in een vierkante ruimte met witte achtergrond, voorzien van 2 studiolampen en 1 falconeyes studiolamp met 5 lampen ineen.
...
Graag jullie advies!
Misschien moet je ook even aangeven om wat voor producten het gaat, hoe groot of klein, en wat voor soort filmpje het moet worden.
Moet het product ronddraaien en staat de camera op een statief, of loop je zelf met camera om het product heen, dat soort dingen...

Opel Ampera-e (2020) > Skoda Elroq 85 Business Edition (2025)