Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:45
Momenteel heb ik een galaxy note maar mag ik weer een nieuw abonnementje afsluiten.

Hierbij wil ik ook een andere telefoon, één die wat kleiner is dan m'n note.

Wat is wijsheid? Een sgs3 of een one x? Of wellicht iets anders?

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:33

Convoy

g44p

kevindelange schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:06:
Momenteel heb ik een galaxy note maar mag ik weer een nieuw abonnementje afsluiten.

Hierbij wil ik ook een andere telefoon, één die wat kleiner is dan m'n note.

Wat is wijsheid? Een sgs3 of een one x? Of wellicht iets anders?
Nexus4! :9

maar goed is puur persoonlijk, weet natuurlijk niet wat je wensen en eisen zijn.

• Falqoon
Eisen en wensen.. Elke smartphone kan volgens mij zon beetje het zelfde. Ik whatsapp, email en browse op mijn telefoon. Buiten het bellen en smsen om natuurlijk. Ik zoek een fijne telefoon die het in ieder geval 2 jaar vol kan houden.

Over de nexus 4, die achterkant, en het glas idee gaat dat nirt heel snel kapot? En die achterkant geeft "glittertjes" of ietsvgergelijks?

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb ook een Galaxy Note maar als ik een GS3 of een One X in me handen krijg voel ik me net niet claustrofobisch. Ben teveel gehecht aan het grote scherm :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

We zijn wel soepeler bij MAA topics maar het is wel de bedoeling dat je zelf ook wat inzet toont :)
Voel je dus niet bezwaard om zelf ook wat te zoeken en kijk ook bij de toesteltopics.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Falqoon
Beetje weinig info neergezet zie ik. Laat ik het is wat uitgebreider doen.

Ik zoek een Smartphone met het formaat tussen de 4,5 en 4,8 inch. En nu zijn daar verschillende modellen in te krijgen. Het liefst zie ik dan ook dat de telefoon out of de box gewoon lekker werkt voor dat soort dingen. Oude android phones van mij heb ik altijd wel geroot en dergelijke, maar ik heb daar geen behoefte meer aan. Het ding is er enkel om onderweg te kunnen mailen/whatsappen/bellen/smsen. Daarnaast vind ik het wel belangrijk dat hij qua batterij niet heel snel leeg is. Ik moet er een dag mee kunnen doen. Ik heb soms gevalletjes gehad waarbij ik leeg was rond 3 uur smiddags.

Ook heb ik uiteraard al bij subfora gekeken naar wat wel en niet goed zou zijn bij verschillende modellen maar graag hoor ik meningen waarom ik juist voor een specefiek toestel zou moeten gaan.

Ik hoop dat ik zo iets duidelijker ben.
Pagina: 1