Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mvp9
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-04-2024
Hallo Tweakers,

Ik ben opzoek naar sofware die ervoor kan zorgen dat gebruikers snel/efficiënt in hun (door ons bepaalde) shares kunnen zoeken. Het zoeken moet zowel op titelnaam en de inhoud van de files kunnen.

Ik heb momenteel al enkele freeware programma's gebruikt zoals SoftPerfect Network Search Engine. Deze heeft een mooie server- en client-interface, maar heeft jammer genoeg niet de functie om naar de inhoud van de files te scannen. Verder heb ik ook al gekeken naar Windows Search Engine, maar dit lijkt niet zo soepel te werken.

Hebben jullie nog ervaringen met bepaalde software hiervoor? Het hoeft uiteraard niet freeware te zijn, maar liefst ook geen dure oplossingen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

mvg,

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wat dacht je van een Google Search Appliance :)

http://www.google.com/enterprise/search/campaigns/gsa7.html

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
SharePoint 2010 met FAST Search for SharePoint? Of in SharePoint 2013 zit FAST geintegreerd (in de Enterprise CAL).

[ Voor 51% gewijzigd door Turdie op 15-01-2013 10:46 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bovenstaande kunnen prima opties zijn. Maar dat brengt me op de budget-vraag. Als je nu vooral naar gratis tools kijkt, is er budget voor 1, 2, 3 of 4 nullen / om hoeveel gebruikers gaat het / i.c.m. een Windows server of iets anders?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mvp9
F_J_K schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:44:
Bovenstaande kunnen prima opties zijn. Maar dat brengt me op de budget-vraag. Als je nu vooral naar gratis tools kijkt, is er budget voor 1, 2, 3 of 4 nullen / om hoeveel gebruikers gaat het / i.c.m. een Windows server of iets anders?
Het bedrijf heeft een 40-tal mensen. Echter zijn het maar een 5-tal ofzo die het echt zullen gebruiken. Budget zal echter 1 à 2 nullen tellen. Het is inderdaad in combinatie met Windows Servers. In het begin zal het denk ik ook maar toegepast worden op 1 server.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

mvg,

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Maar wat werkt er niet soepel aan Windows Search?

Find Items Faster with Windows Search and Libraries

Vooral vanaf Windows 7 & Windows Server 2008 werkt het echt prima vind ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Turdie op 15-01-2013 11:13 ]

• mvp9
shadowman12 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:11:

Find Items Faster with Windows Search and Libraries

Vooral vanaf Windows 7 & Windows Server 2008 werkt het echt prima vind ik.
Ga het vanavond nog eens een keer uitvoerig testen, moet altijd snel, snel tussen door.
Er zijn ook enkel Windows XP's die hierop moeten werken en het kan zijn dat later ook enkele servers
met Server 2003 toegevoegd moeten worden.

Intussen ook al op google desktop search gebotst. Enkel doet hij maar een crawl als de pc IDLE is en lijkt men dit niet te kunnen forceren.

mvg,

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:58
Je zou kunnen kijken naar DTSearch. Schijnt perfect te werken. Index kun je meerdere keren per dag laten draaien dmv een Scheduled task.

• mvp9
Newjersey schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:10:
Je zou kunnen kijken naar DTSearch. Schijnt perfect te werken. Index kun je meerdere keren per dag laten draaien dmv een Scheduled task.
5 to 24 seats @ $160 each

Dit is een 120euro/user.
Gaan ze niet goedkeuren bij ons vrees ik.

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
shadowman12 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:11:
8)
Gisteren nog iemand die in paniek was dat zn SSD vol liep geholpen, die had een windows.edb file van 36gb :+

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-11 14:17
Wij hebben we eens een demo VM van Sophia One getest. Werkte wel leuk. Kosten? Geen idee.

www.sophiaone.nl

U+

Pagina: 1