Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Foutje in vraag & aanbod en pricewatch bij opslag?

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 15:58
Beste devvers,

Ik bekijk graag de prijzen van harde schijven, zowel in de pricewatch als op vraag & aanbod. Voor de Tweakers update was het prima mogelijk om in het zoekveld bijvoorbeeld "2TB" in te geven en dan kreeg je alle schijven van 2TB mooi op een rijtje. Nu lukt dit niet meer. Je kan het wel ingeven, maar de resultaten tonen vanalles door elkaar. Dit gebeurt zoals gezegd zowel bij Pricewatch als bij vraag & aanbod.

Kan dit weer worden aangepast aub?

Hartelijk dank,
Bart

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
In de PW kan je dat gewoon doen met een filter als je in de categorie http://tweakers.net/categ...harde-schijven/producten/ zit toch?

Desktop | Server | Laptop

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 15:58
Dat kan ja, maar ik vind het toch vreemd dat het niet werkt als je het intypt. Dat werkte voordien dus wel probleemloos.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Je kunt dit inderdaad oplossen door de filters te gebruiken, die geven ook een specifieker resultaat. Ik zal eens uitzoeken of de 'trefwoord filter' inderdaad minder specifiek zoekt dan voorheen. Dank voor het melden.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
We hebben er even naar gekeken en wat aanpassingen gedaan waardoor de trefwoordfilter wat logischer werkt. wanneer je 2tb in de trefwoordfilter bij harde schijven invult zul je nu een zoekresultaat aantreffen wat beter bij de verwachting past. De fix gaat in een volgende release mee.

Dit topic is gesloten.