Wijziging User Review - [checkpointx] [GranCanaria]

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkpointx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Betreft V&A: V&A aangeboden: Apple iPhone 4 16GB Zwart
Beoordeling: gallery: checkpointx

Deze koper heeft nooit iets van me gekocht, maar oordeelt hier wel over
Deze meneer heeft deze iphone helemaal niet van mij gekocht. Hij was boos dat hij niet snel genoeg reageerde op vragen over zijn bod en ik de iphone aan een andere tweaker heb verkocht. Ik krijg nu een zeer negatieve beoordeling van deze meneer op zowel beschrijving, communicatie als levering. Communicatie mag hij wellicht iets van vinden, maar levering en beschrijving kan hij geen oordeel over hebben.

Voor wat betreft de communicatie
Deze meneer gaf aan interesse te hebben, maar bleef nog wel vaag over de uitwerking(ophalen of langsbreuken, prijs, etc), voor mij essentiële onderdelen voor ik akkoord zou gaan met een eventuele verkoop (zie onderstaand kopie van zijn mail). Hierop vroeg ik hem wat zijn voorstel was mbt de overdracht. In de tussentijd was er overweldigende belangstelling, dus toen deze meneer hier niet direct op reageerde ben ik ingegaan op een bieder die wel akkoord ging met het bod en gelijk duidelijk was over het ophalen.

----Mail van GranCanaria----
ik heb interesse echter moeten we dan even zien hoe en wanneer we het gaan doen.

dus je mag hem op gereserveerd zetten
----Mail van GranCanaria----

Desgewenst plaats ik de hele mail discussie hier, maar lijkt me weinig meer toevoegen.

Vriendelijk verzoek ik Tweakers deze beoordeling te verwijderen.

Deze meneer is per DM op de hoogte gebracht van dit topic.
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2ds1pfp.png

[ Voor 4% gewijzigd door checkpointx op 14-01-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-10 16:51
Voor de duidelijkheid.

Ik mailde je op 14-01-2013 @ 08:09 met een bod.

Je mailde terug op 14-01-2013 @ 08:18 en gaf aan dat het te weinig was en dat je akkoord zou gaan met 200 euro.

Ik mailde je op 14-01-2013 @ 08:22 terug met dat ik interesse had en je de advertentie op gereserveerd mocht zetten zodat we het samen af konden handelen.

Nu hoor ik even niets van je en mailde ik je wederom op 14-01-2013 @ 08:57 met de vraag of je me nog terug wilde mailen.

Je mailde terug op 14-01-2013 @ 09:06 met de vraag wat ik voorstelde voor het ophalen.

Let aub op dat dit voor mij een reactie is voor het afhandelen en dat volgens mij onze overeenkomst rond is, anders vraag je dat niet.

Ik mailde wederom terug op 14-01-2013 @ 10:27 waarin ik aan je vraag dat jij mag aangeven wat jou het beste uitkomt voor het ophalen.

Hierna zie ik na een tijdje dus status veranderingen in het topic en nam aan dat je dat voor mij deed.

Dus mailde ik je weer op 14-01-2013 @ 17:22 met nogmaals de vraag wanneer het je schikt voor het ophalen.

Jij mailt dan op 14-01-2013 @ 19:33 naar me dat het geheel al verkocht is.

Charlie, ik vind het niet erg dat ik het niet heb gekregen van je maar ik vind het erg dat ik de hele dag heb moeten wachten voor duidelijkheid. En ik doe niet vaag, jij bent vaag omdat je de ene keer gelijk een reactie verstuurd en de andere keer pas aan het eind van de dag.

Als je me tussendoor gewoon even op de hoogte had gehouden was er niets aan de hand geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkpointx
  • Niet online
Om een lange oeverloze discussie maar een beetje plat te slaan en ook om niet onze hele maildiscussie over te doen.

Ik denk dat we het over een ding eens kunnen zijn: We hebben een andere interpretatie van de mails en we gaan het ook niet eens worden over het stuk communicatie. Jij vind er het jouwe van en dat verkondig je ook, datzelfde heb ik ook gedaan, en dat is prima wat mij betreft. Conform de regels van tweakers gaan zij hier nooit in interveniëren dus ik stel voor dat we dit stuk laten voor wat het is.

Wat ik je wel wil vragen is om de "zeer negatieve" beoordeling op de punten "levering" en "beschrijving" ongedaan te maken. Aangezien je dit product niet van me hebt gekocht heeft er nooit levering plaats gevonden en heb je ook nooit hebt kunnen zien of de beschrijving van het product klopt. Het lijkt me niet dat je hier met droge ogen een negatieve beoordeling kan rechtvaardigen.

Ga je hiermee akkoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik heb mijn punten duidelijk gemaakt en zal ze morgen verzoeken gewoon de hele beoordeling te verwijderen.

[ Voor 28% gewijzigd door GranCanaria op 15-01-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkpointx
  • Niet online
Datzelfde (hele post verwijderen) mogen ze doen met mijn beoordeling van jou: gallery: GranCanaria

Volgens de regels moeten we allebei even "akkoord" roepen in de post, dus bij deze van mij:

Akkoord

[ Voor 6% gewijzigd door checkpointx op 16-01-2013 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Akkoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En afgehandeld :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.