Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwepoel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 12:27
Goedmiddag,

Een aantal maanden geleden heb ik mijzelf blij gemaakt met een 3e generatie ipad met 32GB geheugen. Hiervan heb ik toen een aantal maanden zonder problemen van mogen genieten, maar een aantal weken terug begon hij kuren te vertonen, nl. een homeknop die niet meer functioneerde. Dit euvel is door de MM weer keurig verholpen (na 2 keer terug te hebben gestuurd), ze hebben een nieuwe meegegeven. Nu ik de "nieuwe" ipad een paar dagen in mijn bezit heb valt mij 1 ding op, waneer je onder een hoek naar het scherm kijkt lijkt het alsof het scherm "los" zit. Ook wanneer je er op die plaats op drukt klinkt het alsof het een beetje "plakt". Mijn vraag was of er hier misschien meer mensen zijn die hier last van hebben gehad en hoe dit met de verdere afhandeling is gegaan.

Foto: https://www.dropbox.com/s/c4zga1k3ft832n3/DSC_3572.JPG?m

Mvg

[ Voor 3% gewijzigd door douwepoel op 14-01-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48

Vidra

Vragen?

Gewoon teruggaan naar de mediamarkt?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwepoel
Ja zoiets dacht ik ook al, maar angezien de mediamarkt hier niet om de hoek is dacht ik hier eerst eens te proberen of er meer zijn met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23
Dat doet er toch niet eens toe? Je hebt gewoon recht op een deugdelijk product en dat heb je duidelijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Als de MM niet dichtbij is, zou ik het via apple doen. Je kunt er dan voor kiezen om de ipad op te laten halen, of je stuurt hem op ;)

Gewoon op apple.nl support kijken, daar staat precies hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwepoel
Okee, thanks zal me er eens even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Ik heb het ook gehad bij mijn iPad 2 die ik met de release had gekocht.

Anderhalf maand geleden toen ik de ipad 4 heb gekocht (dus na ruim anderhalf jaar) bij Dixons omgeruild voor een refurbished en verkocht voor een mooie prijs. Het kan geen kwaad, ik heb er ruim een half jaar "last" van gehad. Ik kan echter niet meer zonder iPad dus vandaar dat ik hem pas heb geruild toen ik een nieuwe had, was ook lekker met het verkopen!
Pagina: 1