Toon posts:

Vaag probleem met FIFA 2001

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het voetbalspel FIFA 2001 loopt bij mij om bijna onverklaarbare reden vast maar na enige onderzoek :p ben ik achter het volgende gekomen, namelijk hoe hoger de resolutie hoe eerder hij vastloopt. En met vastlopen bedoel ik dus dat mijn complete systeem hangt :(

in 640*480 (lach niet) kan ik de eerste wedstrijd uitspelen en de 2e tot ongeveer 80 minuten (met helften van 6 minuten per stuk)

in 800*600 kan ik met geluk de eerste wedstrijd uitspelen maar een 2e zit er dan niet in.

in 1024*768 loopt het spel midden 2de helft vast (nog steeds helften van 6 minuten)

in 1280*1024 loopt hij midden eerste helft vast.

Wie o wie weet raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/12"]Spielerij[/url] <<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé vaag, bij mij loopt ie als je 3 wedstrijden hebt gespeeld (in 1024x768) vast als je de volgende wedstrijd wilt beginnen in het laad scherm. wat het is weet ik ook niet. btw. ik heb een Voodoo 2+amd k6-2 350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik snap er zelf ook vrij weinig van, vooral omdat ik andere spellen wel in elke resolutie en kleurdiepte kan spelen zonder dat er wat gebeurt.
Overklokken helpt niet, onderklokken niet, normaal geklokt doet ie ook hetzelfde. (dan heb ik het over de VGA kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
^^
||

niemand die hier iets op weet.???????