All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
CyBeR in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deeltje 117"
?
Maar hier niet... Link verwijst simpelweg naar een bepaalde pagina in het topic.Notna schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:24:
Hij is hier gewoon te zien:
?
The devil is in the details.
[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 14-01-2013 16:30 ]
Ik heb deze link gebruikt:Hahn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:31:
Kijk je nu op de 'Laatste' pagina of heb je het paginanummer aangeklikt? Als ik op 'laatste' klik, dan zie ik z'n post wel, kijk ik op pagina 958 (25ppp), waar 'ie zou moeten staan, dan is 'ie foetsie.
Maar ook via de algemene thread of 'laatste post' zie ik hem gewoon verschijnen
Hier exact hetzelfde. Met 'laatste' kan je de post zien, op pagina 585 heeft echter Widow de laatste post.Hahn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:31:
Kijk je nu op de 'Laatste' pagina of heb je het paginanummer aangeklikt? Als ik op 'laatste' klik, dan zie ik z'n post wel, kijk ik op pagina 958 (25ppp), waar 'ie zou moeten staan, dan is 'ie foetsie.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Maaruh, is het niet tijd voor een nieuw deeltje?
Intentionally left blank
Als de berichtenteller niet klopt dan kan het zijn dat het aantal vermelde pagina's niet klopt, en dan kom je nooit op de echte laatste pagina (tenzij je /last doet)Notna schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:37:
Nu is de grote vraag; waarom zagen sommige mensen de post wel en andere niet?
Intentionally left blank
Mja, je merkt gewoon dat dat topic traag inlaadt. An sich is er geen limiet en werken we met cached offsets, maar die worden ook steeds minder effectief naarmate een topic groter wordt...CyBeR schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:42:
zitten we daar dan tegen een react-limiet aan te schurken of vind je 't gewoon zelf tijd voor een nieuw deeltje?
En een actie om de berichtentellers weer goed te krijgen duurt ook langer
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 300
[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 14-01-2013 16:47 ]
Intentionally left blank
Edit: ja dus
[ Voor 5% gewijzigd door Petervanakelyen op 14-01-2013 16:50 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Die count lijkt te kloppen hoor... Ik bedoelde dat dat topic eigenlijk ook gewoon veels te groot aan het worden is. We hebben niet voor niets support voor topicreeksen...Petervanakelyen schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:48:
Komt die bug dan bij Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 300 ook voor? Dat topic is met 2767 pagina's nog zo'n 3 keer groter
Edit: ja dus
[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 14-01-2013 16:54 ]
Intentionally left blank
Maar als jij vindt/denkt dat het beter is om na (ik zeg maar wat) 10.000 posts een nieuw deel te openen, dan ben jij dé aangewezen persoon om dat voor elkaar te krijgen
Geen idee van wie dat idee geweest is, maar vast niet van iemand met technisch inzichtHahn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:59:
Maar het idee was juist om van bepaalde topics geen nieuw deel meer te openen, omdat dat (technisch) niet meer nodig was
Maar als jij vindt/denkt dat het beter is om na (ik zeg maar wat) 10.000 posts een nieuw deel te openen, dan ben jij dé aangewezen persoon om dat voor elkaar te krijgen
We zijn geen FOK! waar draadjes na 255 reakties dicht moeten, maar een zekere limiet is om meerdere redenen toch wel prettig, en wmb mag dat best 10K zijn
[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 14-01-2013 17:03 ]
Intentionally left blank
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()