Klacht over advertentie van EDUPartner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Left
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 09:24
Als je nu bv een IPad selecteert in de pricewatch, krijg je rechts een advertentie te zien van het bedrijf EDUPartner. Die bieden IPads aan voor een prijs die fiks lager is dan je in de pricewatch kan vinden.
Ik had er al bijna 1 besteld maar toch eerst maar even gegoogled op EDUPartner.

Dat blijkt dus een ongelofelijk scam bedrijf te zijn. Er zijn allerlei berichten te vinden van mensen die er producten besteld hebben en naar hun geld kunnen fluiten omdat ze het nooit geleverd krijgen.
Dat ze (vooral Apple) producten voor zo'n lage prijs aanbieden is dus geen wonder, ze leveren toch niet.

Ik vind dat een advertentie van zo'n bedrijf niet op Tweakers te vinden zou mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik zet deze even door naar Lieve Adjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:56

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is ondoenlijk om adverteerders op betrouwbaarheid te screenen. Natuurlijk, het is niet de bedoeling dat Tweakers door bedrijven met onzuivere bedoelingen gebruikt wordt om klanten te lokken, maar er is vrijwel geen objectieve manier waarop we dat kunnen beoordelen. Ik kan inderdaad de nodige forums etc. vinden met klachten over Edupartner, maar dat kan je ook als je zoekt op problemen met bijvoorbeeld Ziggo of KPN. Wanneer moet een bedrijf uitgesloten worden en wanneer valt het nog binnen de grenzen van het redelijke? Binnen de Pricewatch kunnen we meer controle uitoefenen omdat we ons eigen mechanisme hebben om winkels te beoordelen (de Shop Reviews) maar bij bannering is dat er niet en zouden we af moeten gaan op externe bronnen.

We proberen altijd te voorkomen dat bedrijven met kwaad in de zin bij ons adverteren maar tegelijk kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor de inhoud en uitvoering van de dienst die wordt geadverteerd. De consument zal zichzelf ook via andere bronnen zo goed mogelijk moeten informeren. Op het moment dat het de spuigaten uitloopt zullen we uiteraard wel bekijken of we nog zaken willen doen met een adverteerder, maar in dit contrete geval is dat punt niet bereikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Daniel op 15-01-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit