Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 21:11

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar wat meer grafische kracht om goed videos af te kunnen spelen met LAV en Madvr.

Mijn huidige kaart in de htpc is een GT 430. Meeste spul speelt goed, maar zodra dat Madvr moet deinterlacen gaat het stotteren, framedrops en is het niet meer om aan te zien. De kaart trekt dat gewoon niet.

Bovendien kan Madvr geconfigureerd worden voor verschillende typen filters en upscalers, de beste daarvan kan ik ook niet gebruiken, wederom omdat de GT430 te langzaam is.

Ik weet uit de ervaring van anderen dat een GTX 660 al die dingen zonder problemen kan met voldoende headroom maar ik wil geen actieve koeling.

Nu heb ik dus het briljante idee om 2 passieve 7750's te pakken in crossfire. Deze set zou ongeveer even snel moeten zijn als een 660, maar geen extra fans dus.

Nu heb ik contact gehad met de ontwikkelaar van Madvr en hij heeft eigenlijk geen idee of Madvr wel goed op crossfire of SLI werkt.

Mijn vraag hier nu is, heeft er hier iemand ervaring met LAV+Madvr op CF of is er iemand met CF die dat goed zou willen testen voor mij?

Alvast bedankt voor de reacties!