Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leipo18
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-03-2017
Hallo ik had een vraagje Waarom zijn er geen reviews te vinden van de genoemde televisie boven in de titel.

Want ik zou graag willen weten hoe deze televisie presteert als het gaat om zwart waardes en kleurweergave.

En vind het ook raar dat er hier op Tweakers.net helemaal geen een lijst van bijvoorbeeld de modellen van 2012 te zien zijn, wat Samsung, Sony, Philips en Panasonic wel hebben.

Heb de beeld gezien in BCC stond daar een filmpje te draaien, wat mij opviel is dat het een beste matte weergave heeft, maar desondanks wel mooie kleurweergave, over zwart waarde kan ik niet praten want om eerlijk te zeggen ben ik vergeten hoe goed de zwart waarde er voor mijn oog er uit zag.

Misschien iemand een Engels, Amerikaanse of Nederlandse review er over want ik vind alleen maar Poolse of Duitse reviews over Sharp LE840E, ondanks heb ik ze vertaald naar Nederlands maar ze gaan er niet zo diep in als bijvoorbeeld:

www.flatpanelshd.com
www.avforums.com
reviews.cnet.com

Iemand enige suggestie over de beeldkwaliteit, een review zou ook wel helpen met voorbaat dank.

M.V.G.
Parish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Hallo leipo,

Ik ben toevallig sinds kort (november 2012) in bezit van een 60" varriant van dit type. Ben er erg tevreden mee.

Ikzelf vindt de kleuren erg mooi (mooier dan mijn vorige tv 40" samsung). Ik vindt het altijd moeilijk om wat te zeggen over de zwartwaarde, ben er persoonlijk wel tevreden mee al was de zwartwaarde van me vorige tv beter (al stoort het me totaal niet). Wat je zegt over de matte weergave kan ik me inderdaad wel vinden , maar is totaal niet storend. Er zijn ook aardig wat instellingen mogelijk om het naar je eigen smaak in te stellen.

De service van Sharp is trouwens wel grandioos. Mijn 3D werkte niet en binnen 2 dagen had ik al een sharp monteur over de vloer die me tv uit elkaar aan het halen was (wel leuk om te zien :) ).
Affijn na wat speurwerk bleek er een draadje van een connector een beetje los te hangen. Dit was overigens de eerste keer dat ze dit type open moesten maken. Dus kon toen ook van me 3D gaan genieten, en genieten is het! :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-01 22:41
Van merken als Sharp en Toshiba is inderdaad veel minder info ed te vinden.
Ik wilde 2 jaar geleden ook een Sharp halen, mede door de beperkte info op het internet
ben ik voor de mooiere, plattere Samsung gegaan.

Begrijp het ook niet.