Ik ben van plan om een nieuwe tv aan te schaffen, maximaal een 40" model ivm grote van het tv meubel waar de tv op komt te staan.
Ik twijfel tussen een 37 of een 40 inch tv... Ik zit op precies 3 meter van de tv.
Een aantal modellen van Samsung spreken mij aan ivm smart en 3d toepassingen.
Heeft iemand ervaring met de es6710 / es6800 modellen van Samsung?
voorbeeld es6710: pricewatch: Samsung Series 6 UE37ES6710
Of de es6800 serie... pricewatch: Samsung UE40ES6800
Grote verschil is de dual core processor in de 6800? Is dit echt een merkbaar verschil bij smart tv?
Ook lees ik veel over 200 Hz of 400 Hz CMR... is dit nou iets wat je echt merkt in dagelijks gebruik?
Zijn er nog andere zaken waar ik aan moet denken? Budget is ongeveer 750 euro. Ga de tv met name gebruiken voor normaal tv kijken (hd). Ook kijk ik graag voetbal en formule 1 op tv. Gamen zal er niet gaan gebeuren, daar ga ik mijn oude tv (Panasonic Vierra 32 inch uit 2007) voor gebruiken, die gaat naar zolder voor de kinderen.
Ik twijfel tussen een 37 of een 40 inch tv... Ik zit op precies 3 meter van de tv.
Een aantal modellen van Samsung spreken mij aan ivm smart en 3d toepassingen.
Heeft iemand ervaring met de es6710 / es6800 modellen van Samsung?
voorbeeld es6710: pricewatch: Samsung Series 6 UE37ES6710
Of de es6800 serie... pricewatch: Samsung UE40ES6800
Grote verschil is de dual core processor in de 6800? Is dit echt een merkbaar verschil bij smart tv?
Ook lees ik veel over 200 Hz of 400 Hz CMR... is dit nou iets wat je echt merkt in dagelijks gebruik?
Zijn er nog andere zaken waar ik aan moet denken? Budget is ongeveer 750 euro. Ga de tv met name gebruiken voor normaal tv kijken (hd). Ook kijk ik graag voetbal en formule 1 op tv. Gamen zal er niet gaan gebeuren, daar ga ik mijn oude tv (Panasonic Vierra 32 inch uit 2007) voor gebruiken, die gaat naar zolder voor de kinderen.
I intend to live forever. So far, so good.