Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[C#] SecurityPermission foutmelding bij aanroepen webservice

Pagina: 1
Acties:

• linuxontherocks
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-11 09:27
Ik ben bezig met een .net 3.5 com assembly te maken in Visual Studio 2010 Express. De bedoeling van de assembly is er om te verzorgen dat PowerBuilder Classic verbinding kan maken met een webservices met NTLM beveiliging.

De assembly werkt nu voor de meeste gevallen goed. Helaas heb ik een probleem als ik de programma en de assembly vanaf een netwerkshare opstart een melding krijg over het volgende:
Request for permission of type 'System.Security.Permissions.SecurityPermission, mscorelib, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PlublicToken=b77a5c561934e089'

Ik heb wat dingen proberen op te zoeken via google maar kom steeds uit dat vanaf .net 3.5 SP1 de beveiliging van netwerkshare er uit is en dat je geen aparte policy nodig hebt voor networkshare.

Zou iemand mijn de stap in de goede richting kunnen geven?

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Je bedoelt dat je die melding krijgt als je de applicatie zelf opstart? Maar dan heeft dat toch niks te maken met dat je een webservice aanroept?

Ik weet dat windows rare dingen doet met applicaties die van netwerkshares komen. Is gewoon lokaal kopieren geen optie?

https://niels.nu

• linuxontherocks
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-11 09:27
Ik heb net even gekeken zodra ik het component aanroep gaat het goed, maar zodra ik een verbinding probeer te maken naar internet dan krijg ik deze melding.

Alles naar lokaal kopiëren gebeurd 9 van de 10 gevallen tegenwoordig al en dat werkt ook goed. Helaas zijn er paar werkstations die direct de applicatie van de network share ophalen.

Heb de assembly ook een strong name gegeven door hem met een key te signeren.