Net kwam ik een artikel tegen over CCCP en dat je dat absoluut niet moet gebruiken (http://www.bishoujoprojec...hit-why-you-should-avoid/). Ik het het hele artikel doorgelezen want ik gebruikte dat codec pack vroeger zelf. Tegenwoordig gebruik ik gewoon VLC. Echter, overal waar ik kom zeggen mensen dat VLC niet deugt. Alleen krijg ik altijd de indruk dat deze comments zijn geschreven door een stel 15 jarige papegaaien. Wat dit onderwerp betreft gebeurt het mij net iets te vaak dat een stel kindjes (en dombo's) klakkeloos dingen van het internet overnemen en door lullen en dat dus als de waarheid beschouwen. Ook altijd populair is dat als software vroeger een slechte reputatie had en dat velen het nu nog als slecht beschouwen terwijl ze het zelf geen eens gebruiken (vandaag de dag). Behalve dat het taalgebruik kinderlijk is er verder ook geen, weinig of slechte argumentatie. Er lijken maar erg weinig mensen kennis van zaken te hebben en ik zie door de bomen het bos niet meer.
VLC werkt voor mij over het algemeen eigenlijk vrij redelijk dus ik vraag me daarom ook af waarom veel mensen er over klagen. Daarnaast ben ik erg benieuwd wat jullie de "beste" combinatie van spelers en decoders vinden anno 2013 om films, tv series, etc af te spelen.
VLC werkt voor mij over het algemeen eigenlijk vrij redelijk dus ik vraag me daarom ook af waarom veel mensen er over klagen. Daarnaast ben ik erg benieuwd wat jullie de "beste" combinatie van spelers en decoders vinden anno 2013 om films, tv series, etc af te spelen.